بستری مجدد مدیرعامل باشگاه استقلال در بیمارستان
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال برای دومین بار طی ۲۴ سال گذشته به بیمارستان مراجعه کرد و این بار بستری شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که شب گذشته دچار حمله قبلی شده و با رضایت خود از بیمارستان مرخص شده بود، امروز مجدداً در منزل دچار مشکل شد و بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,پزشکان نیز به مددی اعلام کردند که به دلیل شرایط حادی که برای او وجود دارد، باید در بیمارستان بستری شود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه