مربیان فولاد و شهرخودرو چه گفتند؟
نکونام: تیمها در اهواز بسته بازی میکنند/ نوازی: داوری سرمان را بُرید
مربیان دو تیم فولاد و شهرخودرو پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداتخند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو، اظهار داشت: به هواداران واقعی فولاد تبریک میگویم. تیمهایی که در اهواز مقابل ما بازی میکنند یک بازی پرفشار و بسته انجام میدهند که این کار را برای ما سخت میکند. نتایجی که تیمها بعد از بازی با ما میگیرند گویای همه چیز است. تیم ما بازی را خوب شروع کرد و توانستیم دو گل بزنیم و دو موقعیت دیگر را هم داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم. شهر خودرو فوتبال خوبی بازی و پاسکاری میکند. این تیم مالکیت توپ را داشت، اما موقعیتی در نیمه اول به این تیم ندادیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی در ادامه افزود: در شروع نیمه دوم تیممان خوب بازی را شروع کرد، اما متأسفانه یک موقعیت بادآورده به شهر خودرو رسید و توپ را به تیر دروازه ما زدند. ما در ضدحمله یک دروازه خالی را گل نزدیم و یکی دو موقعیت فوقالعاده خوب داشتیم. به جز این موقعیتها چیز دیگری نبود که ما تحت فشار باشیم. شهر خودرو پاسکاری میکند و تیم خوب و باکیفیتی است، اما مالکیت توپ مهم نیست و فوتبال نتیجه و با برنامه بازی کردن است که تیم ما توانست این کار را انجام دهد. به بازیکنانم تبریک میگویم. این برد مبارک هوادارانمان باشد. جای آنها در استادیوم خالی است. امیدوارم هواداران کنارمان باشند و بعد از بازیهایی که تیم زحمت میکشد و فوقالعاده بازی میکنیم، هواداران کنارمان باشند تا بتوانیم انشاءالله جشن بگیریم.
,سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه به نظر میرسد تیمش دوباره به هماهنگی رسیده است، گفت: تغییر و تحول وقتی در تیم اتفاق میافتد، اگر خاطرتان باشد سال قبل هم وقتی ما شروع کردیم این اتفاق افتاد، اما توانستیم در اواخر نیمفصل اول بهتر شویم و در نیمفصل دوم شرایطمان را خوب کنیم. امسال هم با توجه به اینکه تغییر و تحول داشتیم، توقع ما هم این بود که این اتفاق بیفتد. به خاطر اینکه تیممان جدید بود. وقتی 9 بازیکن جدید به تیم اضافه میشوند، شرایط خوب میشود، ولی ناهماهنگی افزایش پیدا میکند. شرایط تیم ما خوب است. وقتی من فوتبال تیمم را میبینم، متوجه این موضوع میشوم. قطعاً در نکاتی ایراد داریم که باید برطرف کنیم. ما امروز هفت بازیکنمان را در اختیار نداشتیم، اما من هیچ وقت در مربیگریام در مورد این موضوعات صحبت نمیکنم، چون 30 بازیکن دارم و هر بازیکنی که بازی میکند باید بهترین عملکرد را داشته باشد. بازیکنان برای لباسی که تنشان است باید بهترین عملکرد را داشته باشند.
,نکونام در مورد اینکه فولاد از لحاظ گل خورده و گل زده جزو سه تیم برتر لیگ است، توضیح داد: با نتیجه امروز تیممان از لحاظ گل زده سوم است و از لحاظ گل خورده دوم لیگ. من زیاد به آمار و ارقام توجه ندارم، برای من تاکتیک و فوتبال تیمم مهم است. در نهایت هم بازی خوب و رکورد هم ثبت میشود، ولی اینکه من بخواهم به این چیزها فکر کنم، اصلاً، به این مسائل فکر نمیکنم.
,نوازی: داوری سرمان را بُرید!
, نوازی: داوری سرمان را بُرید!,محمد نوازی در پایان دیدار دو تیم شهرخودرو و فولاد اظهار داشت: به تیم فولاد تبریک میگویم امیدوارم بردهایشان تداوم داشته باشد. به جامعه ورزش و هنر تسلیت میگویم. این بازی خوب بود کاری به تیم حریف ندارم و به آنها تبریک میگویم. ما بر اثر دو اشتباه گل خوردیم و میتوانستیم آن را جبران کنیم هرچند که توپهایمان وارد دروازه نشد.
, آن را,وی افزود: چیزی که برای ما مهم بود سلامتی بازیکنان بود و زحمتی که آنها کشیدند و میتوانستیم برنده این دیدار باشیم. متأسفانه امروز هم شانس بد فوتبال به ما رو کرد. فولاد تنها سه موقعیت داشت که دوتای آن را گل کرد و آن هم بر اثر اشتباهات خودمان بود که امیدوارم بتوانیم در بازیهای بعد جبران کنیم. به بازیکنانمان تبریک میگویم مردانه بازی کردند.
, آن را,مربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص رضایتش از عملکرد شهر خودرو عنوان کرد: ما نسبت به توانایی و بازیکنانی که داشتیم، خیلی بازیها هم لطمه خوردیم.
,نوازی در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری اصلاً خوب نبود. سوتی به سود ما زده نشد. نکونام سه بار خواست تعویض انجام بدهد و بازی از جریان افتاد. با این حال چطور داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت؟ برای دیگر تیمها 9 الی 10 دقیقه وقت اضافه گرفته می شود، آن هم برای تیم ما که عقب است. خیلی از صحنهها عقبتر بود و نمیدانم داوران چگونه قضاوت میکنند. تیمها لطمه میخوردند با این هزینهها این اتفاقها رخ میدهد. با این همه تلاش و زحمتی که میکشیم یک تصمیم اشتباه کار را خراب میکند. اول بازی به اشتباه به بازیکن ما کارت داده است. بازی را ببینید که چرا سر ما اینگونه بریده میشود و تمرکز بازیکنانمان به هم میریزد؟ تمام اینها دلیل نتیجه نگرفتن است.
,وی افزود: تیم ما جوان است و با انگیزه، اگر بگذارند ما کارمان را به خوبی انجام میدهیم. هفته گذشته به خاطر حاشیههایی که رخ داد به مس رفسنجان در زمین خودمان باختیم. متأسفانه شانس با ما یاری نمیکند و امیدوارم اینها درست شود.
, خوبی,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه