حضور سرمربی سابق استقلال در ذوب‌آهن منتفی شد

فرهاد – ذوب کنسل شد/ مجیدی: تا مرحله تنظیم قرارداد پیش رفتیم اما امکان همکاری نبود

فرهاد – ذوب کنسل شد/ مجیدی: تا مرحله تنظیم قرارداد پیش رفتیم اما امکان همکاری نبود
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با انتشار بیانیه ای از منتفی شدن حضورش روی نیمکت ذوب‌آهن این باشگاه اصفهانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن بود و طی روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی از حضورش در اصفهان شنیده می شد، اما با انتشار بیانیه ای اعلام کرد حضورش در این تیم منتفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از همین‌رو، مجیدی توضیحاتی در خصوص مذاکراتش با باشگاه ذوب‌آهن و همچنین منتفی شدن حضورش در این تیم داده است. مجیدی در این خصوص نوشت: «دوشنبه هفته گذشته بعد از تماس مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای مذاکره به اصفهان رفتم. خروجی جلسه با مهندس یزد‌خواستی عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن، مهندس کرمی معاون کارخانه و مهندس فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مثبت بود و تا مرحله تنظیم قرارداد و توافق نهایی پیش رفتیم.

,

ضمن احترام و تشکر از مدیران محترم کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن بابت حسن نظر و اعتمادی که داشتند، تصور می‌کنم به دلیل مسائل داخلی باشگاه در شرایط فعلی امکان همکاری وجود ندارد. لذا از این طریق برای این باشگاه قدیمی و اصیل آرزوی موفقیت دارم و مجدداً از لطف و محبت مدیران کارخانه و باشگاه سپاسگزارم».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه