اخبار داغ

یوسف نوری در حاشیه هیات دولت؛

مسمومیت دانش‌آموزان تحت تاثیر شایعات است/ عارضه‌ای در دانش‌آموزان وجود نداشت

 مسمومیت دانش‌آموزان تحت تاثیر شایعات است/  عارضه‌ای در دانش‌آموزان وجود نداشت
وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچگونه آلودگی میکروبی گزارش نشده یا هیچ عارضه‌ ماندگاری در دانش‌آموزانی که مسموم شدند یا احساس مسمومیت کردند وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان قم اظهار داشت: سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد. در مسئله کرونا به گونه افراطی عمل شده و مدارس ما تعطیل بودند یا در خوی با وجود اتمام پس‌لرزه‌ها، مدارس باز نشده بود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش؛ بررسی‌های ما در چندین جای قم و جلساتی که با استاندار داشتیم نشان داد که مدارس تحت تأثیر شایعات باز نشدند. البته دیروز استاندار قم گفتند مدارس باز شدند و این دلیل خوبی بود که بگوییم که بخش اعظمی از مشکلات قم ناشی از شایعات بوده است که مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است.

نوریدر ادامه با بیان اینکه مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست، گفت: روز گذشته هم در تعدادی از مدارس این بو احساس شده است و بعد تعداد زیادی از دانش‌آموزان به بیمارستان رفتند و از این میان تعدادی هم بیماری زمینه‌ای دارند که پزشکان برای اینکه به این موارد رسیدگی کنند برخی را نگه می‌دارند اما باز این شایعه شکل می‌گیرد که یک دانش‌آموز فلج شد و مأموری که به آنجا رفت دچار عارضه شد و مواردی نظیر آن در حالی که چنین موردی را در مأموران خود نداشته‌ایم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه