اخبار داغ

درخواستی درخصوص تغییر بودجه ورزش نداشتیم

پولادگر: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به من محول نشده/ تامینی استعفایی به ما نداد

پولادگر: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به من محول نشده/ تامینی استعفایی به ما نداد
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به من محول نشده؛ شاید منظور سجادی پیگیری این موضوع بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پولادگر معاون وزیر ورزش در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی، ضمن تبریک به علیرضا سهرابیان به خاطر کسب رای قاطع اعضای مجمع، اظهار داشت: باور دارم همدلی و‌تعامل سازنده مجموعه پر تلاش قایقرانی، بستر موفقیت های اخیر رشته های زیر مجموعه را فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رییس فدراسیون قایقرانی، ابزار مهم  مدیریت یعنی همراهی،  تمامی مجموعه فدراسیون را در اختیار دارد، اظهار داشت: همین نکته توقع ما را برای کسب موفقیت‌های بیشتر ملی پوشان قایقرانی در میادین قاره ای و جهانی و حتی المپیک بیشتر می کند.

پولادگر در ادامه  تاریخچه ای از موفقیت‌های این فدراسیون را تشریح کرد و افزود: قایقرانی یکی از رشته های پرمدال است که با اهتمام و تلاش می تواند سهم بیشتری از این مدال‌ها در بازیهای آسیایی برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه رکورد های کسب شده  توسط قایقرانان کشورمان در رویدادهای بزرگ بین المللی را مورد توجه قرار داد و افزود: در بازیهای ۲۰۱۸ تیم ملی قایقرانی برغم سوابق موفقش، نتوانست صاحب نشان طلا شود و حالا ما دو انتظار داریم؛ انتظار اول، کسب مجدد مدال طلا توسط تیم ملی مردان و انتظار دوم کسب مدال طلا توسط تیم ملی زنان برای نخستین بار در بازیهای آسیایی و این امر شدنی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تاکید وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه ریزی های توسعه ای برای زنان در حوزه قهرمانی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این بخش بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه پولادگر در پایان مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص این مجمع اظهار داشت: مجمع خوبی بود و تمام اعضای مجمع در جلسه حضور داشتند. خدا را شکر می‌کنیم که انتخابات خوبی برگزار شد. همه همدل و همراه هستند. قایقرانی رشته خوب و پرمدالی است. با توجه به موفقیت‌هایی که قایقرانی در دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی کسب کرده، ما به این رشته خیلی امیدوارم هستیم و حتی امید مدال المپیک هم داریم.

وی در ادامه بیان داشت: با رفاقت و همدلی که در این رشته وجود دارد و حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت انشالله شاهد کسب مدال‌های زرین در قایقرانی باشیم.

پولادگر درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی بدون انتخاب سرپرست، تاکید داشت: تلاش می‌کنیم انشالله تا پایان سال در  تاریخ‌هایی که اعلام کرده‌ایم انتخابات سایر فدراسیون‌ها را هم برگزار کنیم. اگر مشکلی ایجاد نشود، قطعاً در تاریخ‌ها اعلام شده انتخابات سایر رشته‌ها را هم برگزار می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پیرامون تغییر بودجه وزارت ورزش با توجه به نوسانات قیمت ارز، عنوان داشت: ما درخواستی در این خصوص نداشتیم. امیدوارم نوسانات ارزی به کمترین حد خود برسد، چون تنها ورزش دچار مشکل نمی‌شود.، بلکه همه دچار مشکل می‌شوند، اما این مبنایی نیست که بخواهیم بودجه را تغییر بدهیم. اگر روال به همین صورت بماند، قطعاً دولت به ورزش قهرمانی کمک خواهد کرد.

پولادگر درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون جودو قبل از سال جدید، خاطرنشان ساخت: چه شد که ناگهان نام جودو را آوردید؟ من به فدراسیون خاصی اشاره نمی‌کنم، اما قصد ما این است که انتخابات تمام فدراسیون‌هایی که اعلام کرده‌ایم را برگزار کنیم.

وی درمورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه سجادی این موضوع را به او محول کرده، تصریح داشت: قطعاً موضوعی به من محول نشده؛ شاید منظور سجادی پیگیری این موضوع بوده است. چند بار با تاج صحبت کرده‌ایم. فدراسیون گزینه‌هایی دارد که در حال بررسی هستند. قطعاً نظر کمیته فنی و هیأت رئیسه فدراسیون هم به زودی اعلام خواهد شد. درمورد داخلی یا خارجی بودن گزینه‌ها اطلاعی ندارم.

پولادگر با اشاره به وضعیت فدراسیون شطرنج و حاشیه‌های اخیر هم گفت: جلسه‌ای که با تامینی داشتیم استعفایی به ما اعلام نشد. وی یک استعفا در فضای مجازی منتشر کرده، اما چیزی به ما اعلام نشده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه