اخبار داغ

انتخابات وزنه برداری| صحبتهای انوشیروانی در مجمع؛ اقداماتمان را باید ادامه بدهیم

انتخابات وزنه برداری| صحبتهای انوشیروانی در مجمع؛ اقداماتمان را باید ادامه بدهیم
تنها کاندیدای انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: اقدامات برای برآورده شدن انتظارات از وزنه‌برداری و بازگشت روزهای پرافتخار را باید ادامه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری برای تعیین رئیس و اعضای هیات‌رئیسه این فدراسیون، از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه - ۱۵ اسفندماه) در سالن استاد میرابوالقاسم فارسی محل آکادمی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون وزنه برداری ۲ کاندیدا به‌نام‌های ایوب بهتاج و سجاد انوشیروانی مورد تأیید صلاحیت مدیریتی، نظارتی و تطبیقی قرار گرفتند که بهتاج در مجمع حضور نیافت و بدین ترتیب از پروسه انتخابات کنار رفت.

با توجه به غیبت ایوب بهتاج در مجمع؛ طبق قانون این عدم حضور به منزله انصراف خواهد بود.

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی به همراه اعضای فعلی فدراسیون و مجمع از مسئولان حاضر در نشست بودند.

سجاد انوشیروانی در نطق پیش از آغاز رای‌گیری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: در این مدت توانستیم قدم‌های روبه‌جلویی برداریم؛ حامی مالی پیدا کردیم، مسابقات‌مان را پیش بردیم، اردوهای باکیفیت داشتیم و تلاش کردیم وزنه‌بردار را روی ریل پیشرفت قرار بدهیم. از طریق وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همیشه در حال ارتباط برای ظرفیت‌سازی بودیم و هستیم. از نزدیک به استان‌ها رفتیم و مشکلات را به چشم دیدیم. توان‌مندسازی تجهیزاتی و امکاناتی هیات‌ها را استارت زده‌ایم و اعتباراتی هم برای خرید تجهیزات خارجی اخذ کرده‌ایم. این اقدامات برای برآورده شدن انتظارات از وزنه‌برداری و بازگشت روزهای پرافتخار را باید ادامه بدهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه