اخبار داغ

انتخابات ژیمناستیک| اینچه درگاهی تایید نشد؛ نیمی از اعضا مجمع را تحریم کردند

انتخابات ژیمناستیک| اینچه درگاهی تایید نشد؛ نیمی از اعضا مجمع را تحریم کردند
مجوز حضور رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک در مجمع انتخاباتی صادر نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه 24 اسفند 1401) شروع شود اما حتی بعد از شروع مجمع،اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده اعلام نشده بود.
عابد حقدادی، زهرا اینچه درگاهی، مقداد قلندرپور، حبیب نوظهوری و علی خسروی نیز اسامی ابتدایی نامزدهای ریاست هستند.یوسف اطبا هم از کشور سوریه به عنوان نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک در محل برگزاری انتخابات حضور یافته است.
محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها وزارت ورزش و جوانان با ۴۰ دقیقه به سالن برگزاری مجمع رسیدند.
در ادامه رییس هیات مازندران از مجمع بیرون آمد و گفت:
پولادگر در مجمع گفت باید به ۲ نفر رای بدهید. حقدادی و نوظهوری تایید شده‌اند و من متاسفم. هر کاری دلشان می‌خواهند، می‌کنند.
تقریبا نیمی از اعضای مجمع بعد از اینکه متوجه شدند به زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک، مجوز حضور در انتخابات داده نشده،مجمع را تحریم کرده و بیرون رفتند.
با گذشت یک ساعت از آغاز مجمع، به خبرنگاران اجازه ورود داده نشده و تمامی اتفاقات پشت درهای بسته رقم می‌خورد.
اینچه‌درگاهی نیز به همراه برخی اعضای مجمع بیرون رفت.۲۴ نفر از مجمع بیرون رفتند اما چون به تعداد نصف بعلاوه یک نشده، مجمع در حال برگزاری است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه