اخبار داغ

توضیحات رییس سابق فدراسسون ژیمناستیک درباره اتفاقات امروز مجمع

اینچه درگاهی: درباره رد صلاحیت چیزی به من اعلام نکردند/ بابت اتفاقات مجمع متاسفم

اینچه درگاهی: درباره رد صلاحیت چیزی به من اعلام نکردند/ بابت اتفاقات مجمع متاسفم
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک گفت: درباره رد صلاحیت چیزی به من اعلام نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک که در برای انتخابات فدراسیون تایید صلاحیت نشد، پس از خروج از مجمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رد صلاحیت نشدم. به من چیزی اعلام نکردند و بعد از شروع مجمع با وجودی که حرف "الف" هستم، اما سخنرانی از حرف "ح" شروع شد. تخته را نگاه کردم و دیدم اسمم روی تخته نیست.  از دوستان پرسیدم تا اعلام نظر کنند که گفتند تایید صلاحیت شما هنوز نیامده است. ترجیح دادم این فرصت و تنفس را بدهیم تا اگر نهادهای نظارتی زمان بیشتری برای بررسی دارند، داشته باشند.

رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که مجمع در حال برگزاری است، گفت: اشکالی ندارد و اگر به رسمیت می‌رسد و تشکیل می‌شود مبارک هر کسی می‌شود که انتخاب می‌شود. اگر تکرار شد هم ممکن است انتخاباتی وجود داشته باشد.

اینچه درگاهی در خصوص واکنش نماینده فدراسیون جهانی به این اتفاق گفت: متاسف شدند.

وی در مورد اینکه این اتفاقات باعث نگرانی برای ژیمناستیک نخواهد شد، گفت: خیلی امیدوار بودم امروز مشکلات ژیمناستیک حل شود. فکر می‌کنم اگر قرار بود اراده بر این باشد، بهتر بود همه رقابت می‌کردند و نتیجه را به خرد مجمع سپرده می‌شد تا نتیجه انتخابات و این انتظار قانونی مشخص شود و ژیمناستیک سر و سامان بگیرد.

رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه درگذشته انتخاباتی به گونه‌ای برگزار می‌شد که پس از تایید صلاحیت‌ها فرصت برای اعتراض کاندیداها وجود داشت، تاکید کرد: این خیلی خوب بود و اگر زودتر اعلام می‌شد، پیگیری، صحبت و رایزنی می‌شد تا انشالله همه چیز ختم به خیر و حل می‌شد و همه با روی خوش مجمع را ترک می‌کردیم.

وی در مورد ترک مجمع از سوی چندین نفر از اعضای مجمع و از رسمیت افتادن آن گفت: متاسف هستم و خیلی دلم می‌خواهد ژیمناستیک سر و سامان بگیرد و انتخابات برگزار شود. اعضای مجمع چهل و چند نفر بودند و اگر یک سوم اعضا نیز مجمع را ترک کنند، مجمع از صلاحیت می‌افتاد. بهتر است دلیل این موضوع را از بالا بپرسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه