اخبار داغ

تبعات حمله معاون وزیر به مدافع سابق ایران؛

غیبت عجیب مربی تیم ملی در تمرینات/ رضایی؛ نخستین قربانی کادرفنی ژنرال؟!

غیبت عجیب مربی تیم ملی در تمرینات/ رضایی؛ نخستین قربانی کادرفنی ژنرال؟!
به‌نظر می‌رسد با رقم خوردن برخی اتفاقات و حملات اخیر، رحمان رضایی از کادرفنی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان جدا شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران دیروز (یک‌شنبه) با حضور ۱۵ دقیقهای اهالی رسانه و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم، مسئولیت هدایت بازیکنان را برعهده داشت.

در این تمرین مشخص شد که علاوه بر یک مربی داخلی که احتمالاً وحید هاشمیان خواهد بود؛ سعید الهویی به‌همراه رحمان رضایی، آلین دینکا و علی‌اصغر قربان‌علی‌پور دستیاران ژنرال خواهند بود تا یک مربی خارجی دیگر هم به کادرفنی تیم ملی بپیوندند.

امروز اما وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در شرایطی که سیدحمید سجادی در این وزارت‌خانه حاضر نیست و به تبع آن نظارت میدانی بر فعالیت‌های معاونانش ندارد، حمله‌ای شدیدالحن را علیه رحمان رضایی در توئیتر شخصی‌اش نوشت.

یامین‌پور درباره مربی جدید تیم ملی نوشت: ایشون به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شدند! به نظر شما به کسی که چنین وقیحانه به جمهوری اسلامی اهانت می‌کند می‌توان اعتماد کرد که زیر پرچم مقدس صادقانه خدمت کند؟! مسئولان فدراسیون فوتبال اگر از خرج کردن ۲۰ هزار دلار پاداش جام جهانی فارغ شدند به سوال فوق پاسخی بدهند.

پس از این اظهارنظر، هیچ تصویری از رضایی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال در گزارش‌های تصویری تمرینات صبح و عصر ملی‌پوشان در کمپ تیم‌های ملی دیده نشد تا شایعات جدایی وی از کادرفنی به واقعیت نزدیک‌تر شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال جدایی رضایی از تیم ملی وجود دارد و گفته می‌شود ممکن است این مربی دیگر در کادر فنی حضور نداشته باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت رضایی که انتخابش به عنوان دستیار قلعه‌نویی جنجال‌های زیادی به همراه داشته، در کادرفنی تیم ملی می‌ماند؟

تیم ملی فوتبال ایرام طی نخستین آزمون قلعه‌نویی، روز پنج‌شنبه سوم فروردین از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه خواهد رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه