اخبار داغ

اجتماع هزاران نفری عاشقان امام زمان(عج) در جمکران

 اجتماع هزاران نفری عاشقان امام زمان(عج) در جمکران
هزاران نفر از زائران و منتظران در لحظه تحویل سال در میعادگاه عاشقان مسجد مقدس جمکران، برای فرج امام عصر(عج) دست نیاز به سوی آسمان برافراشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم ویژه تحویل سال 1402 با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله رجبی آغاز شده و پس از قرائت زیارت آل یاسین، حجت الاسلام تراشیون به ایراد سخن پرداخت.

همچنین از ساعت 22 و 30 دقیقه مراسم ویژه تحویل سال با حضور هزاران نفر از زائران و منتظران حضرت ولیعصر(عج) در مسجد مقدس جمکران آغاز شد و پس از قرائت قرآن و اجرای گروه تواشیح انوار المهدی، احمد علوی از شاعران آیینی به قرائت اشعار خود پرداخت.

در ادامه این مراسم پس از اجرای سرود سلام فرمانده، حجت الاسلام والمسلمین مومنی از اساتید حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.

وی طی سخنانی با اشاره به اینکه امروز منتظران در مسجد جمکران گرد هم آمده اند تا فرج امام عصر(عج) را از خداوند متعال مسئلت کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مشمول عنایات حضرت ولیعصر(عج) قرار گیریم و در پرتو نگاه ایشان بتوانیم باری از دوش ولایت برداشته و وظیفه سربازی خود را در این نظام به خوبی انجام دهیم.

پس از سخنرانی حجت الاسلام مومنی، مراسم قرائت زیارت آل یاسین و مدح مولای متقیان توسط مهدی منصوری برگزار شده و حضار به استقبال تحویل سال 1402 رفتند و در میعادگاه عاشقان برای فرج امام عصر(عج) دست به دعا برداشتند.

پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب پایان بخش برنامه های ویژه تحویل سال مسجد مقدس جمکران بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه