اخبار داغ

ایران 10 – بحرین صفر؛

فوتبال ساحلی جام ملت های آسیا| ساحلی‌بازان ایران جهانی شدند/ گلباران بحرین در پاتایا

فوتبال ساحلی جام ملت های آسیا| ساحلی‌بازان ایران جهانی شدند/ گلباران بحرین در پاتایا
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با گلباران بحرین در رقابتهای قهرمانی آسیا سهمیه رقابتهای جهانی را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا در تایلند مقابل بحرین با ارائه یک بازی برتر و یکطرفه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

ساحلی بازان ایران با این پیروزی به جام جهانی فوتبال ساحلی 2023 دبی صعود کردند چرا که امارات میزبان رقابت‌های جام جهانی است و آسیا در این مسابقات، 3 سهمیه دارد.

ایران در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار عمان و چین برود.

 گل‌های ساحلی‌بازان ایران را مسلم مسیگر (2 گل)، محمد مرادی، سیدامیر میرجلیلی (2 گل)، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری، عباس رضایی و عبدالله (گل به خودی) به ثمر رساندند.

3 تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی 2023 امارات را کسب خواهند کرد و با توجه به صعود امارات به نیمه‌نهایی که سهمیه میزبانی محسوب می‌شود، 3 تیم دیگری که  موفق به حضور در جمع 4 تیم نهایی شوند، جواز حضور در جام جهانی 2023 را کسب خواهند کرد؛ بدین ترتیب ساحلی‌بازان اایران با عبور از بحرین و سعودی به نیمه نهایی توانستند پس از 2 دوره غیبت، حضورشان در جام جهانی را قطعی کنند.

نخستین بازی مرحله‌ یک چهارم پایانی رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا با پیروزی امارات همراه بود. اماراتی ها در این بازی با نتیجه 4 – 2 میزبان مسابقات تایلند را شکست دادند تا به جمع چهار تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنند.

دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی عصر فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های ژاپن - کویت و عمان - چین برگزار خواهد شد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال هم روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (5 و 6 فروردین‌ماه) برگزار می‌شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه