اخبار داغ

آخرین وضعیت جاده های مواصلاتی به شمال

۱۵ مورد ریزش سنگ در جاده چالوس/ ترافیک سنگین در هراز

۱۵ مورد ریزش سنگ در جاده چالوس/ ترافیک سنگین در هراز
طی تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ بار ریزش سنگ در محور کندوان حوزه استان مازندران گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صفایی رئیس اداره راهداری چالوس درباره وضعیت جاده چالوس اظهار داشت: از شروع تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ مرتبه شاهد ریزش سنگ در محور کندوان حوزه استحفاظی استان بودیم. متأسفانه براثر یکی از حوادث و ریزش سنگ بر روی یک خودرو، دو نفر فوت شده است.

وی افزود: بیشترین مشکل ریزش سنگ را در محدوده سیاه بیشه شاهد هستیم. همکاران راهدار با تجهیزات در این منطقه مشغول خدمات رسانی هستند.

رئیس اداره راهداری چالوس با اشاره به این که این مسیر در حال حاضر برای تردد باز است، از مسافران و رانندگان خواست تا در تردد از این محور مقررات و قوانین توجه ویژه ای داشته باشند.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان از جمله هراز، کندوان و سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان است. همچنین از نظر شرایط جوی مه گرفتگی در ارتفاعات سوادکوه و بارش باران در برخی از محورها وجود دارد.

حدود 6 میلیون مسافر نوروزی تاکنون در مازندران اقامت کرده اند.

 

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در محور هراز حدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ومحدوده‌های لاسم، آب اسک ورینه سنگین ودر محور آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نیمه‌سنگین است

براساس آخرین وضعیت محورهای شمالی تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای چالوس و هراز دارای بارش برف و باران، محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی گویای بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است.

محورهای شریانی بمپور – دلگان، محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسدود هستند.

همچنین محدودیت تردد در محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

براساس این گزارش، محورهای لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

محور غیرشریانی شهمیرزاد – فولاد محله – کیاسر مسدود است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه