اخبار داغ

واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به جابه‌جایی عموزادخلیلی و بیابانی

واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به جابه‌جایی عموزادخلیلی و بیابانی
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حرکت پیمانی بیابانی در مورد اعلام مصدومیتش به کادر فنی قابل تحسین بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پیمان بیابانی قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشور، طبق چرخه ملی پوش ما در رقابت های قهرمانی آسیا بود اما وی در یک حرکت قابل تحسین، مصدومیت خود را مخفی نکرد و آن را به کادر فنی اعلام کرد.

وی ادامه داد: کادر فنی نیز تصمیم گرفت که در صورت بهبود مصدومیت بیابانی وی را به قزاقستان اعزام کند و مقرر شد تا نزدیکی مسابقات شرایط وی مورد بررسی قرار گیرد که در نهایت این کشتی گیر به کادر فنی اعلام کرد که توانایی کشتی گرفتن را ندارد.
 
امینی تصریح کرد: کادر فنی نیز با توجه به شرایط موجود، برنامه ریزی های خود را در این مورد انجام داده بود و مقرر شد که اگر بیابانی راهی رقابت های آسیایی نشود، رحمان عموزاد جایگزین وی شود.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتخاب عموزاد برای حضور در قزاقستان اظهار داشت: عموزاد بعنوان قهرمان جهان در چرخه ی انتخابی و تمرینات آماده سازی اردویی حضور داشت و می باید در یک تورنمت رنکینگ دار نیز شرکت می کرد که با توجه به شرایط پیش آمده، تاکنون این مورد محقق نشده بود. از سوی دیگر این کشتی گیر حتما باید در یک رقابت بین المللی با فاصله مناسب با مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی، به میدان می رفت که با صلاحدید کادر فنی، رقابت های قهرمانی آسیا که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، برای این کشتی گیر در نظر گرفته شد.
امینی در پایان خاطرنشان کرد: طبق چرخه انتخابی نفرات اول تا پنجم مشترک رقابت های قهرمانی کشور، مجوز حضور در رقابت های بین المللی جام تختی را دارند و این کشتی گیران هنوز در چرخه ی انتخابی حضور دارند و می توانند به همراه سایر نفراتی که مجوز حضور در این مسابقات را دارند، به کار خود برای ملی پوش شدن ادامه دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه