اخبار داغ

رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد؛

تحول در مدرسه‌سازی با رویکرد صنعتی سازی

تحول در مدرسه‌سازی با رویکرد صنعتی سازی
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تحول در مدرسه‌سازی با رویکرد صنعتی سازی اقدامی است که لازم است در سال جدید شروع شود، با تلاش مضاعف و بالابردن سرعت تکمیل پروژه‌ها، باید نیاز کشور در تخریب و مقاوم سازی تک رقمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در رویکرد جدید سازمان نوسازی شعار مردمی سازی دولت تقویت شده و این روند در سال جدید باید ادامه داشته باشد؛ کار برای مردم بسیار مهم است و مدیران کارهای بزرگی را در پیش دارند لذا در این ایام مبارک از خداوند بخواهیم در خدمت به مردم به ما کمک کند، چرا که هیچ موفقیتی بدون اراده خداوند صورت نخواهد گرفت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، با اشاره به طرح هایی که اخیرا در این مجموعه آغاز شده است، گفت: طرح «شهیدآرشام سریداران» بامحوریت ساماندهی مدارس سنگی با جذب منابع مشارکتی لازم به مرحله اجرادر آمده است.

وی با تشریح اجرای طرح شهید عجمیان در عید نوروز گفت:  در این طرح گروه‌های جهادی به برکت نام شهیدان جریان قابل توجهی را در سطح کشور به راه انداختند، که در فصل تابستان با همراهی دستگاه‌های مختلف با گستردگی بیشتری ادامه خواهد داشت.

خان محمدی «جایزه ملی نصیر» را فرصتی جهت دریافت فکرها و ایده‌های ناب جوانان جهادی دانست که در سال جدید باید با برنامه‌ریزی و تلاش لازم با استقبال نخبگان جوان و نوجوان اجرایی شود. با حضور جوانان نخبه و متخصص در مجموعه سازمان می‌توانیم در صورت تامین اعتبار لازم، سالانه به ظرفیت تحویل۳۰ هزار کلاس درس برسیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته موفقیت‌های خوبی در تخصیص اعتبارات حوزه مدرسه سازی داشته‌ایم، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده در بودجه سال ۱۴۰۲، اعتبارات قابل توجهی مصوب شد که بسیار خوشحال‌کننده و امید آفرین است، هرچند حذف برخی از مواد نگرانی‌هایی دارد اما امیدواریم با مشارکت دیگر دستگاه‌ها پوشش لازم صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته در خصوص استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی اقدامات قابل توجهی انجام شد که در سال جدید باید تداوم یابد. در موضوع زلزله شهرستان خوی تلاش مناسبی برای استقرار و استمرار روند آموزش صورت پذیرفت و بدون کمترین ایجاد تعهد موضوعات مختلف به خوبی مدیریت شد؛ در حوزه خیرین نیز روند مشارکت مردم در مدرسه سازی تسریع و توسعه یافت و جلسات خوبی برگزار شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد: باید تلاش کنیم شاخص‌های مطلوب سازمان تعیین و تا پایان دولت محقق شوند. تحول در مدرسه‌سازی با رویکرد صنعتی سازی اقدامی است که لازم است در سال جدید شروع شود، با تلاش مضاعف و بالابردن سرعت تکمیل پروژه‌ها، باید نیاز کشور در تخریب و مقاوم سازی تک رقمی شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خان محمدی در پایان تصریح کرد: آنچه امروز در جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار است تاکید بر مدل مدیریت اسلامی از جنس مدیریت ائمه معصومین(ع) می‌باشد، رئیس سازمان نوسازی در این خصوص باید پیشتاز باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه