اخبار داغ

در پایان مسابقات انتخابی؛

تکواندو گرنداسلم چین| ۱۳ تکواندوکار جواز حضور در رقابتها را کسب کردند

تکواندو گرنداسلم چین| ۱۳ تکواندوکار جواز حضور در رقابتها را کسب کردند
در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار تیم ملی کشورمان مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های انتخابی گرنداسلم به مدت دو روز به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو طلا، پنج نقره، یک برنز و در مجموع ۱۳ سهمیه حضور در مسابقات گرنداسلم شد.(۱۰ تکواندوکار در گروه مردان، ۳ تکوانوکار در گروه زنان)

با اعلام کمیته برگزاری، اسامی تکواندوکارانی که از رقابت‌های انتخابی مجوز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب کرده اند، اعلام شد. بر همین اساس از تیم ایران در کنار 8 تکواندوکاری که موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شدند، میرهاشم حسینی، متین رضایی، آرین سلیمی، تینا مدانلو و محمدصادق دهقانی نیز جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند.

برای تیم کشورمان در این مسابقات رضا کلهر و امیرمحمد بخشی ۲ مدال طلا، مهدی حاج موسایی، دانیال بزرگی، مهران برخورداری، ناهید کیانی و سعیده نصیری ۵ مدال نقره و ابوالفضل عباسی هم یک نشان برنز کسب کردند.

رقابت‌های گرنداسلم طی روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه در «ووشی» برگزار خواهد شد که طبق برنامه ۱۳ فروردین ماه در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و در روز دوم چهاردهم فروردین ماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ دو مرحله برگزار خواهد شد که نفرات اول هر وزن در مجموع امتیازات دو مرحله به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه