اخبار داغ

شکست را گردن می‌گیرم؛

تارتار: استقلال مستحق پیروزی بود؛ قایدی نقش پررنگی در نتیجه بازی داشت

تارتار: استقلال مستحق پیروزی بود؛ قایدی نقش پررنگی در نتیجه بازی داشت
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مهدی قائدی در نتیجه بازی تاثیر گذار بود، هم در گل اول و هم در گل دوم واقعا نقش پررنگی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که با برتری 2 بر صفر استقلال خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی زیبایی بود. درست است که شکست خوردیم، ولی در شروع مسابقه یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر می‌توانستیم به گل برسیم، شرایط فرق می‌کرد. بعد از آن استقلال یک موقعیت خوب داشت که مهدی قایدی خیلی خوب از آن استفاده کرد. قایدی در بازی امروز تأثیرگذار بود. او روی گل دوم هم نقش پررنگی داشت و با بازی خوبی که به همراه دیگر بازیکنان استقلال ارائه کردند، صادقانه باید بگویم که استحقاق برد را داشتند. ما هم با توجه به بضاعت‌مان بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: به هر حال بازی کردن در نیم‌فصل دوم مقابل مدعیان کار سختی است. آنها وقتی در کورس قهرمانی هستند، انرژی مضاعفی را خرج می‌کنند و حریفان را تحت فشار می‌گذارند. همچنین هواداران هم به آنها کمک می‌کنند و این مسائل کار ما را سخت کرده بود، ولی ما هم انصافاً بازی بدی را ارائه نکردیم. این شکست را خودم بر گردن می‌گیرم و مسئولیتش با من است و شرمنده هواداران شدیم. آماده بازی‌های آینده می‌شویم که سخت هستند و باید خیلی زود ریکاوری کنیم تا آماده شویم.

وی درباره تأثیر غیبت سلیمانی در ترکیب ذوب‌آهن گفت: ما بدشانسی آوردیم. دو روز قبل سلیمانی در تمرین تیم آسیب دید و به این بازی نرسید. دست ما هم در جلوی زمین خیلی باز نیست، چون سعید باقرپسند را نیز در نیم فصل اول از دست دادیم. به هر حال غیبت سلیمانی تأثیرگذار بود، اما سایر بازیکنان ذوب‌آهن تلاش خود را انجام دادند. ما از نظر تعداد بازیکن در مضیقه هستیم، اما جوانان خوبی داریم. امروز هم خوب کار کردند و خوشحالم که از آکادمی ذوب‌آهن سه نفر در ترکیب قرار گرفتند و این دستاورد خوبی بود.

تارتار راجع به عملکرد این سه بازیکن از آکادمی ذوب‌آهن یادآور شد: آنها خوب بودند. به هر حال بازی کردن مقابل تیم بزرگ استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران سخت است، اما انصافاً با اعتمادبه‌نفس بازی و ما را به آینده امیدوار کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد عملکرد خط دفاعی ذوبی‌ها در این بازی تصریح کرد: ما در سه بازی قبلی گلی را دریافت نکرده بودیم. به هر حال دریافت گل زودهنگام مقابل استقلالی که عناصر سرعتی خیلی خوبی دارد، کار را سخت کرد. استقلال معمولاً زمانی که زود به گل می‌رسد، به گل‌های بیشتر هم می‌رسد. دفاع تیم ما هم بد نبود و مقابل مهاجمان خیلی قوی استقلال عملکرد بدی نداشتند. در مجموع باید بازی آنالیز شود تا ببینیم شرایط چگونه بوده است.

وی در پایان درباره غیبت آرمان قاسمی در ترکیب ذوب‌آهن گفت: او در تمرینات ما حضور دارد. بازیکنان فرقی برای ما ندارند و هر کسی که شرایطش بهتر باشد، قطعاً بازی می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه