اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

وضعیت شاخص بورس امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲/ شاخص با رشد روبه رو بود

وضعیت شاخص بورس امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲/ شاخص با رشد روبه رو بود
شاخص بورس امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در پایان جریان دادوستدهای بازار سرمایه با رشد ۹۸۶۶.۴۷ هزار واحدی به ۲,۲۸۹,۵۴۸.۷۹ هزار واحد رسید. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص بورس امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در پایان جریان دادوستدهای بازار سرمایه اعلام شد که با رشد ۹۸۶۶.۴۷ هزار واحدی به ۲,۲۸۹,۵۴۸.۷۹ هزار واحد رسید. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۹ میلیارد و ۹۲۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۸ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۱۱۱.۴۳ واحدی به ۷۷۶,۴۱۵.۰۹ هزار واحد رسید.

نمادهای وبملت، خودرو، پارس، تاپیکو و خساپا تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نمادهای پی باد،خکمک و ثبهسار تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

همچنین نمادهای پی باد،خگستر، وبملت، خکمک، خودرو، خساپا و ثبهسار از نمادهای پُرتراکنش بودند.

شاخص فرابورس نیز امروز ۱۳۱ واحد افزایش داشت و به ۲۸ هزار و ۹۴۴ واحد رسید. در این بازار بیش از ۵ میلیارد و ۸۳۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۵۲ هزار و ۶۱۶ نوبت بود.

شاخص بورس در شروع معاملات با رشد ۵۳۴۸.۱۳ هزار واحدی به ۲,۲۸۵,۰۲۹.۷۹ هزار واحد رسید. حجم معاملات امروز ۲.۶۰۲ میلیارد سهم بود که طی ۲۱۴,۱۶۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۲۲,۵۵۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۸۴,۰۳۲,۵۱۹ میلیارد ریال شد.

نمادهای «وتجارت»، «وبملت» و «خودرو» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل داشت.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۷۲۴.۲۳ واحدی به ۷۷۶,۰۲۷.۹۰ هزار واحد رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه