اخبار داغ

نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر کشور

نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر کشور
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر کشور از صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جشن عاطفه‌ها به منظور کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سراسر کشور در تعداد ۱۱۰ هزار مدرسه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از صبح امروز آغاز شد.

حبیب‌اله آسوده معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با دانا گفت: این مراسم  با حضور دانش آموزان برای کمک به هم کلاسی های کم برخوردار برگزار شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه «جشن عاطفه‌ها» از ۱۵ مرداد شروع شده است، اعلام کرد: کمیته امداد بنا دارد برگزاری جشن عاطفه‌ها را تا نیمه مهر  ادامه خواهد داشت
 
حبیب‌اله آسوده با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهارکرد: کمک های جمع آوری شده  میان دانش اموزان همان استان توزیع می‌شود، البته تاکنون میزان جذب مشارکت‌ها و کمک‌های خیران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پایان روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند مشارکت‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ واریز و یا از طریق کد دستوری #۱۲* یا #۸۸۷۷* پرداخت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه