اخبار داغ

گزارش دانا از اختتامیه جشنواره تربیتی شجره طوبی؛

آثار برتر تجربه نگاری، طرح نویسی، ایده پردازی و ثمرات تربیتی معرفی شدند

آثار برتر تجربه نگاری، طرح نویسی، ایده پردازی و ثمرات تربیتی معرفی شدند
اختتامیه اولین جشنواره کشوری، تربیتی شجره طوبی در بخش‌های تجربه نگاری، طرح نویسی، ایده پردازی و ثمرات تربیتی برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ امروز پنج‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ اختتامیه اولین جشنواره کشوری، تربیتی شجره طوبی با حضور بیش از ۷۰۰ تن از اساتید، نخبگان و فعالان تعلیم‌وتربیت، علما و صالحین سراسر کشور در سالن ۵ آذر بسیج مستضعفین برگزار شد.

این جشنواره در بخش‌های تجربه‌نگاری، طرح‌نویسی، ایده‌پردازی و ثمرات تربیتی برگزار شده بود که در این اختتامیه از برگزیدگان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ اثر این جشنواره تقدیر شد.

حجت‌الاسلام تاروردی از مسئولان این جشنواره در این برنامه توضیح داد: این جشنواره ویژه فعالین عرصه تربیتی با یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هدایای نقدی و فرهنگی برگزار شد.

وی به بخش‌های علمی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: تجربه‌نگاری تربیتی، طرح‌نویسی تربیتی، ایده‌پردازی تربیتی در کنار ثمرات تربیتی از جمله بخش‌های این جشنواره علمی و فرهنگی است.

این مسئول تعلیم‌وتربیت سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود به جزئیات بخش‌های ۴ گانه جشنواره شجره طوبی و دریافت بی از ۴ هزار و ۳۰۰ اثر مکتوب اشاره کرد و گفت: بسیاری از این آثار نشان از موفقیت‌ها، شکست‌ها، راهکارها در امور تربیتی و تعلیمی است.

وی به بخش ایده تربیتی اشاره کرد و گفت: این بخش شامل یک اندیشه، فکر، پیشنهاد یا تصویر ذهنی است که در رسیدن به یک هدف خاص تربیتی به ما کمک می‌کند یا اینکه یک راهکار خلاقانه برای حل یک مشکل تربیتی را نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره بخش طرح تربیتی گفت: این طرح برنامه یا نقشه‌ای تربیتی جهت رشد مخاطبین در یک موضوع خاص تربیتی یا به‌صورت جامع در تمام موضوعات تربیتی مجموعه تربیتی موردتوجه است و در بخش ثمرات تربیتی نیز افرادی که حداقل ۳ سال در مجموعه‌ای تربیتی حضور داشتند و با برنامه رشد کرده و هم اکنون یکی افراد موفق یکی از این زیر شاخه‌های مذهبی، فرهنگی، علمی، ورزشی شده‌اند موردتوجه است.


 
در این برنامه آغاز دومین دوره این جشنواره (تربیتی شجره طوبی) اعلام شد و توسط پدر و مادر شهید مدافع حرم تاج‌بخش از پوستر این برنامه پرده‌برداری شد.

در ادامه این برنامه از فعالان و در هر بخش از سه برگزیده برتر تجلیل به عمل آمد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه