اخبار داغ

تئوریسین و تحلیل‌گر سیاسی غرب آسیا در گفت‌وگو با سفیر افلاک؛

ترامپ کشورهای عربی را به یک گاو شیرده تبدیل کرده است/«ایستادگی» شرط لازم در مقابل نظام سلطه

ترامپ کشورهای عربی را به یک گاو شیرده تبدیل کرده است/«ایستادگی» شرط لازم در مقابل نظام سلطه
تئوریسین و تحلیل‌گر سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه ترامپ کشورهای عربی را به یک گاو شیرده تبدیل کرده است گفت: ایستادگی در برابر نظام سلطه به یک تفکر و گفتمان تبدیل‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیرعلی حیدر امیری در گفت‌وگو با سفیرافلاک، با اشاره به وجود مقاومت در بخش اعظمی از اندیشه و گفتمان امام(ره) اظهار داشت: بر پایه دکترین مقاومت امام(ره) که امروز در دنیا نهادینه‌شده است باید در مقابل نظام سلطه، استکبار، استثمار، استعمار و صهیونیسم جهانی مقاومت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

 وی افزود: گام‌به‌گام جلو آمدن استکبار، القای منویات و تفکرات و تصاحب کشورها از جمله ویژگی‌های بارز و شاخص نظام سلطه‌گر است که در پی عدم مقاومت و ایستادگی یک ملت در برابر استکبار حاصل می‌شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص ریشه عقلایی، منطقی، علمی و دینی مقاومت خاطرنشان کرد: همچنان که منطق، عقل، دین و علم ثابت کرده شرط لازم و ضروری در مقابل نظام سلطه، زورگویان، زیاده خواهان و افرادی که هدفشان تضییع حقوق دیگران هستند ایستادگی است.

,

 وی تصریح کرد: در گفتمان مقاومت اگر جلوی نظام سلطه را سد کنی و دشمن به سد مقاومت برخورد کند سریع‌تر وادار به عقب‌نشینی می‌شود همچنان که سید نصرالله گفت و الله صهیونیسم جهانی از تارعنکبوت سست‌تر است.

,

نویسنده اولین کتاب بیداری اسلامی بابیان اینکه بر اساس دکترین مقاومت امام(ره)، امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه به یک تفکر و گفتمان تبدیل‌شده است گفت: امروز رهبری مبحث مقاومت را به حدی پرورش دادند که محور مقاومت در بین شیعیان و مسلمان و آزادی خواهان جهان به‌عنوان یک گفتمان مطرح در مقابل محور سازش، بیان‌شده است.

,

وی عنوان کرد: امروز می‌بینیم مردم افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن لبنان و حتی آفریقا بر اساس گفتمان مقاومت مسیر خود را پیداکرده و شیعیان جهان به تأسی از تفکر مقاومت امام(ره)و رهبری در مقابل نظام سلطه ایستادگی می‌کنند.

,

تئوریسین و تحلیل‌گر سیاسی غرب آسیا با اشاره به عقد قراردادهای میلیاردی آمریکا با عربستان در راستای فروش اسلحه‌های دپو شده ذرات خانه‌ها بیان کرد: عربستان چون دچار وادادگی و تسلیم در برابر آمریکا شده است اگرچه تمام سرمایه و منابع مادی خود را در اختیار آمریکا قرار داده اما تحقیر هم می‌شود و از طرفی ترامپ کشورهای عربی خصوصاً عربستان را به‌عنوان یک گاو شیرده خطاب می‌کند.

,

وی بابیان اینکه عدم ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا، حرص و طمع آن‌ها را بیشتر می‌کند افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده ما در برجام با ریختن بتن در قلب راکتور اراک، کاهش تعداد سانتریفیوژها و غنی‌سازی 3.7 درصد موافقت کردند علناً و عملاً دشمن یک‌قدم جلو آمد و بحث موشک‌های بالستیک ما را مطرح کرد.

,

امیری از قدرت منطقه‌ای و هژمونی منطقه‌ای جمهوری اسلامی به‌عنوان بانی، ناشر و ترویج‌دهنده تفکر مقاومت در اقصی نقاط دنیا یادکرد و گفت: برجام های موشکی، حقوق بشر و قدرت منطقه‌ای زاییده تسلیم شدن گام‌به‌گام در برابر آمریکا و استکبار است.

,

نویسنده کتاب جنگ نرم در رابطه با کاهش هزینه مقاومت در برابر هزینه تسلیم شدن خاطرنشان کرد: نفوذ در میان ملتی که تسلیم تفکر منحط امپریالیسم آمریکا، صهیونیسم جهانی و نظام سلطه شده راحت‌تر است چراکه چنین مردم بیگانه بافرهنگ مقاومت تمام هستی‌اش از معادن تا منابع غنی، انرژی و حتی تفکرش هم غصب شده است.

,

وی تصریح کرد: بر اساس منشور مقاومت عاشورا، هر سرزمینی برای محور مقاومت و آزادی خواهان جهان کربلاست و هرروز برای ما عاشوراست؛ امروز گفتمان مقاومت گفتمانی قوی با پشتوانه دینی، عقلی، علمی و منطقی است و نام ایران به‌عنوان رهبر جهان اسلام و محور مقاومت برای همیشه بر بلندای تاریخ خواهد درخشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه