در حالی رسانه ها از درز اطلاعات محرمانه آمریکا درباره برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران خبر می دهند که این رویداد بی سابقه تاریخی می تواند یک بی حیثیتی بزرگ تاریخی را برای ایالات متحده. رقم بزند.

وضعیت در غزه به ۷۰ سال قبل بازگشته است

سازمان ملل در گزارشی از تبعات فاجعه‌بار طولانی‌مدت جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برای این باریکه و اقتصاد و زیرساخت‌ها آن خبر داد.


برآورد صهیونیست‌ها از افزایش تلاش‌ها برای ترور نتانیاهو

در پی حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای از تشدید تدابیر امنیتی به منظور حفاظت از وی و دیگر مقامات ارشد این رژیم پرده برداشتند.


حمله اسرائیل به اطراف بیمارستان رفیق حریری بیروت تکان‌دهنده است

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل حمله رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان رفیق حریری در پایتخت لبنان را تکان‌دهنده توصیف کرد.


هیچ توجیهی برای تداوم تجاوزات اسرائیل وجود ندارد

وزیران خارجه آمریکا و اردن در جریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر بحران انسانی در نوار غزه و همچنین تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های فوری و کافی به این باریکه را مورد بررسی قرار دادند.


اتحادیه عرب خواهان توقف کشتار دسته‌جمعی در غزه شد

اتحادیه عرب امروز (سه شنبه) خواهان توقف کشتار دسته‌جمعی در نوار غزه شد و تاکید کرد که باید سازمان‌های امدادرسانی بین المللی بتوانند به وظایف خود عمل کنند.


در صورت پیروزی ترامپ، جنگ اوکراین به‌سرعت پایان می‌یابد

دیوید اوون وزیر امور خارجه سابق انگلیس در مصاحبه‌ای با شبکه الجزیره گفت که پیش‌بینی می‌کند چنانچه دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات این کشور پیروز شود، احتمالاً برای توقف و آتش‌بس جنگ اوکراین تلاش خواهد کرد.


وزیر امور خارجه چین: توکیو به منافع پکن احترام بگذارد/ به اصل چین واحد پایبند باشید

وزیر امور خارجه چین ابراز امیدواری کرد که توکیو به منافع پکن احترام بگذارد و به اصل چین واحد پایبند باشد و در همین راستا با پکن همکاری کند.


تلاش پایان ناپذیر واشنگتن برای محک زدن روسیه/ زیادی صبور بودیم

ریابکوف در گفتگو با یکی از رسانه‌ها بر تداوم تلاش های پایان ناپذیر واشنگتن برای محک قدرت روسیه در زمینه های مختلف تاکید کرد: روسیه تاکنون صبر زیادی از خود نشان داده است.


کره شمالی ادعای سئول مبنی بر اعزام نیرو به روسیه را تکذیب کرد

یکی از نمایندگان کره شمالی در سازمان ملل روز دوشنبه اعلام کرد: کشورش نیرویی به روسیه جهت کمک به مسکو در جنگ اوکراین اعزام نکرده است. او اظهارات سئول در این باره را «شایعات بی اساس» خواند.


دستگیری 7 نفر به اتهام جاسوسی برای ایران از سوی رژیم صهیونیستی

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که تعدادی از افراد را به خاطر جمع آوری اطلاعات از نهادهای حساس و به زعم خود تلاش برای ترور در داخل سرزمین های اشغالی بازداشت کرده اند.