اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صدوسی‌امین روز عملیات طوفان الاقصی/ حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

آخرین اخبار از صدوسی‌امین روز عملیات طوفان الاقصی/ حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوبیست‌ونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که تجاوزات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه و کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوبیست‌ونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که تجاوزات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه و کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

از کرانه باختری خبر می رسد که شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به شهرک حواره در جنوب نابلس یورش برده و با حمایت نظامیان صهیونیست، به منازل مردم حمله ور شده و خودروهای آنها را به آتش کشیدند.

این در حالی که جوانان مبارز در کرانه باختری، طی دو عملیات ضد صهیونیستی، در الخلیل و نابلس به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهرک عناتا در شمال شرقی قدس اشغالی حمله کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز منازل مسکونی در اردوگاه المغازی را واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

گزارش‌های خبری حاکی از آن است که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی به شدت محله البرازیل را واقع در رفح به شدت هدف قرار دادند.

در جریان این حمله‌ها یک دختر بچه فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

در همین راستا توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز بخش‌های شرقی و غربی خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه