اخبار داغ

فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه بازدید از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج:

صدای نابودی رژیم صهیونیستی از تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده می‌شود

صدای نابودی رژیم صهیونیستی از تولیدات رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شنیده می‌شود
سردار حسن زاده گفت: از طریق همین تولیداتی که امروز در رویداد با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی دیدم، احساس می کنم که صدای نابود شدن و انحطات رژیم صهیونیستی از دل این بازی ها شنیده می شود.

به گزارش راه دانا، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج  گفت: این رویدادها از زمان مسئولیت دکتر مسلم معین به عنوان مسئول سازمان فضای مجازی آغاز شد.

 وی اظهارداشت: همانطورکه هر ساله شاهد رشد این رویداد دیجیتالی هستیم، این بستر باعث کشف و شناسایی استعدادهای جوانان در حوزه دیجیتالی و فضای مجازی شد و الحمدلله بسیج نیز اهتمام جدی در این حوزه دارد.


سردار حسن زاده با اشاره به شور و شوق جوانان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در غرفه ها که قدم می زدم شاهد دیدار با جوانانی بودم که از همه استان های کشور در این رویداد بزرگ با انگیزه و اشتیاق در این مراسم حضور یافته بودند و شکر خدا هر سال شاهد استقبال بیشتری از رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج هستیم که این خود امید بخش و نشان دهنده این است.


به گفته سردار حسن زاده، جوانان و نوجوان ما دریافتند که حضور در این رویدادها یک ضرورت است .


فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: برگزاری این رویداد بزرگ ما را بر آن داشت تا حمایت خوبی از این تیم ها داشته باشیم و مسیر را برای آنان باز کنیم؛ به نظر من اگر این مسیر با این شیب ادامه پیدا کند قطعا سال های آینده خوبی را در این حوزه پیش رو خواهیم داشت.


توانسته ایم که تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم


وی افزود: تولیدات خوب، جذاب، توام با خلاقیت و اثر گذار به ویژه در بخش جوان و نوجوان باید در محوریت کار باشد و بحمدالله با این روش، توانسته ایم که تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.


فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: ما در بحث راهبرد منطبق بر سخنان رهبر معظم انقلاب حرکت می کنیم اما باید این مسیر را با سرعت و شتاب بیشتری طی کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.


وی در ادامه گفت: نظرات نخبه ها را باید بشنویم، از آنان حمایت کنیم و باید فضا را برای آنان باز کنیم تا احساس کنند در یک بزرگراه پیشرفت حرکت می کنند.

 
سردار حسن زاده افزود: در این عرصه این نوید را می دهم که ما همواره در برابر تهدیدات دشمن وقتی تمرکز و انسجام پیدا کردیم، به پیروزی رسیدیم و دشمن را ذلیل و خوار کردیم؛ در این عرصه جنگ نرم و جنگ شناختی نیز به آن نقطه موفقیت و پیروزی نزدیک شده ایم و شاید از طریق همین تولیداتی که امروز در رویداد با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی دیدم، احساس می کنم که صدای نابود شدن و انحطات رژیم صهیونیستی از دل این بازی ها شنیده می شود.

 
سردار حسن زاده با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد هر کار نشدنی را می توانیم انجام دهیم و ازهیبت پوشالی دشمنان نترسیم، اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که قطعا آینده از آن حزب الله و انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: بسیج در این مسیر در حال حرکت است و مکتب حاج قاسم مکتب برجسته‌ای است که به امید خدا با تمسک به مکتب حاج قاسم که پرورش یافته همین انقلاب است انشاالله شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نام حاج قاسم سلیمانی امروز بین المللی شده است و همه جوانان ما عاشق حاج قاسم هستند و به عنوان یک الگو در این مسیر حرکت می کنند.

سردار حسن زاده در ادامه با اشاره به حضور تیم تهران بزرگ در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تاکید کرد:  تهران بزرگ در دو سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و ما هم در رویدادی که در تهران بزرگ داشتیم و هم در غرفه تهران بزرگ در رویداد ملی، شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات دیجیتالی بودیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه