اخبار داغ

روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبر داد؛

تایید پیوستن کی‌روش به قطر/ مربی ایرانی جانشین مربی پرتغالی می‌شود؟

تایید پیوستن کی‌روش به قطر/ مربی ایرانی جانشین مربی پرتغالی می‌شود؟
روابط عمومی فدراسیون فوتبال از گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب یک مربی ایرانی را برای هدایت تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با خداحافظی رسمی کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال، حالا تیم ملی فوتبال ایران رسما مربی ندارد و جذب سرمربی جدید برای تیم ملی جزو اولویت‌های فدراسیون فوتبال خواهد بود.
در همین راستا صحبت‌های روابط عمومی فدراسیون فوتبال گمانه‌زنی درباره حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی را داغ کرده است.
امیرمهدی علوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال با تایید جدایی کی روش از تیم ملی و پیوستن او به تیم ملی قطر اظهار داشت: امروز مهدی تاج در حاشیه کنگره AFC با رئیس فدراسیون قطر دیدار و گفتگو داشت که در این جلسه روند انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی قطر تأیید شد.
وی درباره تمایل فدراسیون برای انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: نگاه فدراسیون فوتبال در جمع تصمیم‌سازان و اعضای هیئت رئیسه به ظرفیت‌هایی که در فوتبال کشورمان وجود دارد، مثبت است و امیدوارم با چنین نگرشی روندی در پیش گرفته شود که از این ظرفیت‌ها استفاده شود.
علوی افزود: ما در فوتبال ایران مربیان و چهره‌های جوانی مانند وحید هاشمیان‌ها، مهدی رحمتی‌ها، جواد نکونام‌ها، محمد ربیعی‌ها، علیرضا منصوریان‌ها و... داریم که در کنار مربیان باتجربه سرمایه‌های فوتبال کشورمان محسوب می‌شوند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه انتخاب مربی داخلی یا خارجی موافقان و مخالفانی دارد و نقاط ضعف و قوت آنها بیان می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم درباره مربی خارجی، موضوع انتقال پول قرارداد و مسائل مالی است. فدراسیون فوتبال و برخی باشگاه ها اندوخته‌ای پول‌های بلوکه شده در فیفا داشته اند که نتوانسته‌اند به دلیل تحریم استفاده کنند و مشکلاتی برایشان به وجود آمده است.
وی تصریح کرد: برای انتخاب یک مربی همه این نکات و دغدغه‌های افکار عمومی و به خصوص خبرگان فوتبال کشورمان باید مدنظر باشد.آقای کفاشیان همیشه می‌گفتند که سرمربی تیم ملی کشور باید شخصی باشد که افکار عمومی و مردم او را قبول داشته باشند.
علوی با اشاره به اینکه جلسه آینده هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز ۲۳ بهمن‌ماه در سالروز فاجعه بمباران زمین فوتبال چوار در این شهر برگزار می‌شود، گفت:یکی از موارد اصلی در این جلسه و جلسات آتی بحث درباره انتخاب سرمربی تیم ملی خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه