اخبار داغ

استقلال ۳ - نفت مسجدسلیمان یک؛

لیگ برتر فوتبال| آقایِ گل به آبی‌ها باخت؛ استقلال در یک‌قدمی پرسپولیس!

لیگ برتر فوتبال| آقایِ گل به آبی‌ها باخت؛ استقلال در یک‌قدمی پرسپولیس!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان با برتری آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان طی دیداری در چارچوب نخستین روز از جریان برگزاری بازی‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز (سه‌شنبه - ۱۸ بهمن‌ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک دیگر رفتند که این بازی با برتری آبی‌پوشان خاتمه یافت.

در نیمه نخست این استقلالی‌ها بودند که خیلی زود توسط آرش رضاوند روی یک ضدحمله به گل اول بازی رسیدند اما بازی بعد از این گل نخوابید و دو تیم میل زیادی به باز کردن دروازه رقیب داشتند که با بی‌دقتی و عجله مهاجمان، موقعیت برای آبی‌ها از دست رفت و بازیکنان رضا عنایتی هم بدشانس بودند که دروازه استقلال باز نشد. در این نیمه یک برخورد مشکوک به پنالتی برای نفت وجود داشت که داور خطایی نگرفت.

در ابتدای نیمه دوم علی‌رضا رضایی، دروازه‌بان استقلال به علت مصدومیت جای خودش را به سینا سعیدی‌فر داد. در دقایق ابتدایی این نیمه نفتی‌ها بارها دروازه استقلال را تهدید کردند اما روی یک اشتباه دفاعی، مهدی قایدی دروازه تیم مسجدسلیمانی را برای بار دوم در دقیقه ۵۵ باز کرد. در ادامه هم حملات دو تیم ادامه یافت و قایدی برای بار سوم دروازه تیم عنایتی را گشود. در نهایت هم روی اشتباه سعیدی‌فر دروازه استقلال باز شد. بازی اما خیال پایان یافتن نداشت تا در دقیقه ۹۴ یک پنالتی روی قایدی که ستاره بی‌بدیل این بازی هم بوده، رخ بدهد. این پنالتی توسط قایدی از دست رفت.

آبی‌پوشان فوتبال ایران با این پیروزی به امتیاز ۳۶ رسیدند تا خودشان را در یک‌قدمی پرسپولیس اما بر همان رده سوم به واسطه تفاضل گل پائین‌تر ببینند. نتایج بازی سپاهان و پرسپولیس به طور حتم تأثیر زیادی بر معادلات آتی لیگ خواهد داشت.

استقلال ۳
گل: آرش رضاوند (۵) - مهدی قایدی (۵۵ و ۹۱)

نفت مسجدسلیمان یک
گل: میلاد شیخ‌سلیمانی (۹۳)

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.
ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبداللهی و امیرحسین کریمی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه