اخبار داغ

ادامه ماجراهای لیگ برتر والیبال زنان؛ آقایان، تیشه به ریشه والیبال نزنید

ادامه ماجراهای لیگ برتر والیبال زنان؛ آقایان، تیشه به ریشه والیبال نزنید
دبیر هیئت والیبال گنبد در واکنش به اتفاقات فینال لیگ برتر والیبال زنان بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجراهای فینال جنجالی لیگ برتر والیبال زنان ادامه دارد. فینال لیگ برتر والیبال زنان بین دو تیم سریک و پیکان برگزار شد و پیکان پیروز این جدال پرحاشیه بود. اتفاقاتی که برای خلیل آزمون پدر سردار و مدیرعامل سریک رخ داد، سبب شد تا فینال جنجالی شود.

خلیل آزمون در پایان این مسابقه در یک مصاحبه جنجالی به فدراسیون والیبال حمله کرد و اعلام نمود که با این شرایط دیگر در والیبال زنان تیمداری نخواهد کرد. حالا و بعد از گذشت چند روز از این فینال پرحاشیه طاهر آزمون دبیر هیئت والیبال گنبد و از مدیر فنی تیم والیبال سریک در یک بیانیه سرگشاده خطاب به فدراسیون والیبال و سازمان لیگ درباره اتفاقات فینال لیگ برتر والیبال زنان انتقادات تندی را مطرح کرده است.

در این نامه آمده است:

در خصوص اتفاقات فینال لیگ برتر زنان خیلی صحبت شد و امروز بنده به عنوان یکی از مسئولین باشگاه و دبیر هیئت والیبال گنبد در ابتدا مواردی در خصوص این اتفاقات و در ادامه مواردی را در جواب افاضات رئیس سازمان لیگ به استحضار والیبال دوستان می رسانم.

در بازی فینال همه می دانستیم که حضور آقایان ممنوع است ولی در صحبتی که با نایب رئیس فدراسیون داشتیم، ایشان، بنده و حاج خلیل آزمون را به جایگاه ویژه که دست اندرکاران آقا در برگزاری بازی از جمله عوامل پخش زنده و… حضور داشتند، راهنمایی کردند. حتی بعد از استقرار ما خانمهایی از حراست آمدند که با توضیح مسئولین حاضر در جایگاه آنجا را ترک کردند و اعتراضی نداشتند.

مطمئنا تنها دلیل اقدام سازمان لیگ (که گویا روابط خیلی خوبی با باشگاه پیکان دارند) اعتراض برخی از عوامل تیم پیکان مبنی بر اینکه چرا مدیرعامل ما نیست ولی مدیرعامل سریک در جایگاه حضور دارد و با اعتراض و فشار و تماسهای این افراد با سازمان لیگ بود که برای توجیه کار خود و برای خوش خدمتی به تیم نورچشمی، حراست را بهانه کردند.

اعتراض ما به این بوده و هست که چرا بعد از هماهنگی نایب رئیس فدراسیون و بعد از حضور ما در جایگاه و فقط با اعتراض تیم پیکان اقدام کردند و این را بی احترامی به باشگاه سریک می دانیم و همین حرکت در روحیه تیم ما هم تاثیر منفی گذاشت. اگر مشکلی بود مطمئنا مسئول ارشد و نایب رئیس فدراسیون، خود ما را به جایگاه راهنمایی نمی کرد و این اقدام سازمان لیگ توهین به والیبال گنبد و پیشکسوتان بود که البته با حضور فردی چون ترابی در راس این سازمان تعجب آور هم نیست.

مهمتر از اتفاقات آن روز اما اظهارات عجیب رئیس سازمان لیگ چند روز پس از بازی و فروکش کردن حاشیه های پیش آمده است. ایشان ظاهرا برخلاف سیاستهای فدراسیون قدم بر می دارد و با مصاحبه سراسر توهین قصد جریحه دار کردن مردم گنبد و گلستان، بعد قهرمان کردن تیم نورچشمی اش دارد. آقای ترابی می دانیم برای شما حقوقتان و نیز حق ماموریت و... مهم است و بودن یا نبودن تیمهای بخش خصوصی اهمیتی ندارد چون اگر داشت، با سیاستهای شما شاهد از بین رفتن تیمهای خصوصی چون باریچ اسانس کاشان و... نبودیم.

از زمان ریاست یزدانی خرم خدابیامرز تا امروز که داورزنی مسئولیت دارد، شعار فدراسیون جذب بخش خصوصی بوده و روسای مدیر و مدبر و با برنامه قبلی سازمان لیگ از مرحوم حاج آقا کشفی تا محمود حداد و خلیل یگانه مجد و منوچهر پورحسن و ... دنبال حمایت از تیمداری بخش خصوصی و احترام به پیشکسوتان و برگزاری بی قصد و غرض لیگ بوده ولی از وقتی شما مسئول شده اید دانسته یا ندانسته، تیشه به ریشه والیبال و لیگ و دستآوردهای بزرگ آن بزرگان می زنید.

وضعیت لیگهای والیبال در همه بخشها و رده ها بد و ناامیدکننده و افاضات اخیرتان هم که برخلاف سیاستهای نظام، وزارت ورزش و فدراسیون والیبال مبنی بر حمایت و تشویق بخش خصوصی است.

نمیدانم حاج خلیل آزمون را می شناسی؟! حاج خلیل یکی از شناسنامه های ورزش گنبد به عنوان پایتخت والیبال ایران و والیبال ملی کشورمان است که سالیان سال در تیمهای ملی به عنوان بازیکن و مربی خدمت کرده و مثل شما دنبال حقوق و حق ماموریت نبوده و هم اکنون از جیب شخصی خود برای تیم و رونق والیبال بانوان هزینه می کند.

آقای ترابی شما که این همه درآمد از والیبال دارید، آیا تاکنون صد هزار تومان از جیب مبارکتان برای والیبال هزینه کرده اید که با حرفها و افاضات خود کمر به دلسرد نمودن تیمهای خصوصی (که از جیب هزینه می کنند) بسته اید؟؟

مطمئنا دوستان گلستانی و گنبدی جواب شما را در زمان مناسب خواهند داد ولی امیدوارم لطف کرده و یا در سیاستهای خود در اداره سازمان لیگ تجدید نظر کنید و از حمایت تیمهای نورچشمی و دلسرد کردن تیمهای خصوصی دست بردارید یا قبل از اینکه والیبال باشگاهی ایران را به فنا بدهید لطف کرده و جامعه والیبال را با یک استعفا خوشحال کنید.

از جناب داورزنی که مدیری توانمند بوده و همیشه حامی قطبهای والیبال، والیبال شهرستانها و نیز حامی همیشگی حضور بخش خصوصی در ورزش و والیبال هستند نیز تقاضا دارم ضمن تذکر به عوامل زیر مجموعه خود اجازه ندهند برخی افراد با بیان حرفهای سخیف باعث دلسردی بخش خصوصی شده و برخلاف سیاستهای فدراسیون شنا کنند.

من ا… توفیق – طاهر آزمون

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه