اخبار داغ

حسین نوش‌ آبادی:

نقد عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نقدی درون گفتمانی از مشکلات کشور بود

نقد عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نقدی درون گفتمانی از مشکلات کشور بود
رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نقد عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری از مشکلات موجود کشور یک نقد درون گفتمانی از مسائل و مشکلات کشور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس صبح جمعه ۴ فروردین ماه در جمع خبرنگاران درخصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) گفت: فرمایشات رهبر انقلاب در اولین روز از سال جاری و بیان دقیق مشکلات جامعه، نشان دهنده اشراف کامل ایشان به مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی است.
رئیس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس، تاکید مقام معظم رهبری به ضعف اقتصادی کشور و لزوم برطرف کردن این ضعف با کاهش تصدی گری دولت و افزایش نظارت و مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصاد و همچنین رفع وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی و دلار را بسیار مهم دانست که در صورت اجرای این رهنمودها، بخش مهمی از مشکلات موجود اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد.
رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس، موضع شفاف مقام معظم رهبری در حمایت از جبهه مقاومت و عدم حضور و دخالت جمهوری اسلامی ایران در جنگ اوکراین را نشانه ذکاوت و هوشمندی سیاسی و درک واقع بینانه ایشان از مسائل بین المللی برشمرد.
نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: اشاره رهبر فرزانه انقلاب به مشکلات و معایب مربوط به مناسبات و روابط اجتماعی حاکم بر کشور در مسائلی مانند اسراف، تجمل گرایی، عدم تعصب نسبت به تولیدات داخلی و عدم گذشت و اغماض در مسائل کوچک که بعضا منجر به منازعات و مناقشات اجتماعی می گردد، نقد درون گفتمانی مشکلات فرهنگ عمومی کشور است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران، نگاه تحولی در حل مشکلات مردم و افزایش روحیه اعتماد به نفس ملی و هوشیاری نسل جوان و آینده ساز کشور که در جنگ ترکیبی اخیر، هدف دشمن خاموش کردن شعله امید و حمله به باورهای دینی و سیاسی آنان بود را بسیار ضروری خواند و امید آفرینی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد.
نوش آبادی، تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحول در حوزه‌ تقنین و قانونگذاری کامل و سنجیده را بخشی از اقدامات اساسی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانستند و اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی بیشتر دولت و مجلس، سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید در کشور باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه