اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مطرح کرد؛

ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری

ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری گفت: هلال احمر در هدایت به قانون‌گرایی نقش مهمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در تعطیلات نوروزی با توجه به حجم سفرها لازم است که سازمان‌های تأثیرگذار مانند جمعیت هلال احمر حضور فعال امدادی، راهنمایی و کمک‌رسانی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: هلال احمر دارای یک نقش پنهانی است که در کنار پلیس آن نقش از اهمیت زیادی برخوردار است و آن نقش هدایت به قانون‌گرایی، رعایت مقررات به‌ویژه در جاده‌ها و برای جلوگیری از سوانح و حوادث است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما یک کشور سوانح‌خیز محسوب می‌شود، هلال احمر در این زمینه نقش مشهودی دارد و در اقتصاد کشور بسیار مؤثر است.

نامی خاطرنشان کرد: نقش هلال احمر در سوانح یک سال گذشته از جمله متروپل، خروج قطار و زلزله‌های مختلف نقش ارزشمندی داشته است و توانست به خوبی جان مردم را نجات دهد و در کنار مردم باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: نیاز است به منظور پشتیبانی بهتر و به‌طور خاص در حوزه ناوگان هلیکوپتری نیازمندی‌های لازم برای این جمعیت هر چه زودتر فراهم شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه