اخبار داغ

فعال شدن پدافند موشکی سوریه در حومه دمشق

فعال شدن پدافند موشکی سوریه در حومه دمشق
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات موشکی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از رهگیری موفق تجاوز موشکی صهیونیست‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری سانا سوریه دقایقی پیش از فعال شدن پدافند موشکی این کشور در اطراف شهر دمشق خبر و گزارش داد که پدافند مذکور با اهداف متخاصم درگیر شده است.

شبکه الاخباریه سوریه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که پدافند موشکی سوریه موفق شده عمده موشک‌های متخاصم را رهگیری و منهدم کند.

رسانه های وابسته به مخالفان دولت سوریه، گزارش دادند که این موشک‌ها از سمت فلسطین اشغالی شلیک شده و کار رژیم اسرائیل است.

شبکه راشا تودی نیز از شنیده شدن صداهای انفجار شدید در آسمان دمشق خبر داد.

بعد از این اخبار بود که وزارت دفاع سوریه بامداد امروز جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای در پی تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به حریم سوریه اعلام کرد پدافند ارتش سوریه با موفقیت موشک‌های رژیم متجاوز صهیونیستی را بر فراز دمشق رهگیری و ساقط کرد.

در این اطلاعیه آمده است که وزارت دفاع سوریه در ساعت ۱۷ بامداد جمعه به تجاوز موشکی این رژیم که از سمت جولان اشغالی شلیک و خساراتی به یک پایگاه نظامی در ریف دمشق وارد شد پاسخ داد.

گفتنی است پیشتر وزارت دفاع سوریه بامداد دیروز پنجشنبه اعلام کرد دو نظامی سوری در پی تجاوز موشکی رژیم به حومه دمشق مجروح شدند و حملات تجاوز کارانه این رژیم با هدف فرار از اوضاع نابسامان امنیتی فعلی در فلسطین اشغالی است صورت می‌گیرد.

سوریه بارها از سازمان ملل درخواست کرده است تا تجاوزات پی در پی این رژیم به خاک سوریه را محکوم کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه