اخبار داغ

بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند؛

ساپینتو: در خیلی از بازی‌ها عدالت رعایت نشده؛ یک خانواده قوی هستیم و تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم

ساپینتو: در خیلی از بازی‌ها عدالت رعایت نشده؛ یک خانواده قوی هستیم و تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک خانواده قوی هستیم که عاشق بردن هستیم و تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: یک بازی فوق‌العاده دیگر را ارائه و در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و استحقاق زدن گل‌های بیشتر را داشتیم. مهم بود که در اولین بازی سال جدید برنده شویم، چون هواداران امروز حمایت فوق‌العاده‌ای کردند. فکر می‌کنم چهار سال بود که در اولین بازی سال جدید برنده نبودیم و امروز برای پیروزی‌مان خیلی خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند تیمش با این همه مشکلات برنده شود، یادآور شد: همانطور که در کنفرانس قبل از بازی گفتم با وجود اینکه مشکلات زیادی داریم، اما یک خانواده قوی هستیم که عاشق بردن هستیم و تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها و همینطور هواداران قهرمان هستند.

ساپینتو در واکنش به این موضوع که حمایت هواداران، حضورش کنار تیم در تعطیلات و مأیوس نشدن از قهرمانی با وجود مشکلات باعث پیروزی در بازی امروز شد، گفت: از تجربیات قبلی یاد گرفته بودیم که چطور تیم پس از جام جهانی متوقف شد و شرایط گذشته را نداشت. ضمن اینکه در خیلی از بازی‌ها عدالت رعایت نشد و در کنار آن بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشتیم، به همین دلیل نمی‌توانستیم این بار آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را از دست بدهیم و تلاش کردیم روی تیم تمرکز بیشتری داشته باشیم. این وضعیت آسان نبود، اما ذهن برنده شدن بازیکنان همه چیز را برای ما راحت کرد.

وی راجع به عدم حضور مدیران استقلال در ورزشگاه خاطر نشان کرد: این سؤال را باید از خودشان بپرسید. اگر آنها برای حمایت از تیم نبودند، ناراحتم و کسی را ندیدم. نمی‌دانم در ورزشگاه حضور داشتند یا نه. درباره حذف استقلال از آسیا قبلاً حرف زدم و گفتم اگر این اتفاق بیفتد ناامیدی بزرگی خواهد بود و باشگاه ما استحقاق این اتفاق را ندارد.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر نقش‌ مهدی قایدی در پیروزی‌های تیمش تصریح کرد: مهدی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد. او سخت کار کرد و باور داشت به تیم ملی می‌رسد. نه تنها قایدی، بلکه سایر بازیکنان ما نیز با تمرکز کار کردند و بهترین عملکرد را داشتند. خیلی از بازیکنان در شرایط فوق‌العاده قرار دارند و می‌‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند، مثل آرش رضاوند، سعید مهری و عارف غلامی. بازیکنانی مثل ابوالفضل جلالی نیز قبلاً در تیم ملی بودند. بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند دوباره به تیم ملی بازگردند و امیدوارم دوباره این فرصت برای آنها مهیا شود.

ساپینتو در مورد تاکتیک ذوب‌آهن اصفهان در بازی امروز که به پرتاب اوت‌های بلند خلاصه می‌شد، اظهار داشت: روی این تاکتیک کار کرده بودیم و می‌دانستیم آنها دو گل از این تاکتیک زده بودند. البته روی موقعیت اول‌شان تمرکز نداشتیم و خطرناک کار کردند.

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه حذف استقلال از آسیا چه تأثیری در روند کاری او در این تیم خواهد داشت، گفت: باید ببینیم چه می‌شود!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه