اخبار داغ

مس رفسنجان صفر - پرسپولیس یک؛

لیگ برتر فوتبال| گولسیانی؛ برگ برنده گل‌محمدی در روزهای سخت/ پیروزی دشوار پرسپولیس در خانه مس

لیگ برتر فوتبال| گولسیانی؛ برگ برنده گل‌محمدی در روزهای سخت/ پیروزی دشوار پرسپولیس در خانه مس
دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان میهمان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (جمعه - ۱۱ فروردین‌ماه) در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال برتری سرخ‌پوشان تهرانی را به همراه داشت.

پیروزی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در بازی‌های این هفته، فشار را برای نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان در این بازی افزایش داد و نقش بسیاری در زیادتر شدن اهمیت بازی با مس در خانه حریف داشت. پرسپولیسی‌ها در این دیدار سروش رفیعی، هافبک موثر و بازی‌ساز خود را از ابتدا در ترکیب اصلی داشتند.

در نیمه نخست شاگردان یحیی گل‌محمدی برتری نسبی خود را به حریف رفسنجانی تحمیل کردند و در دقیقه ۲۵ روی یک صحنه مشکوک، به ضربه پنالتی دست یافتند که این موقعیت عالی توسط گئورکی گولسیانی، وارد دروازه حامد لک شد و این مدافع پرسپولیس را تا پایان نیمه پیش انداخت.

در نیمه دوم این بازی با وجود فشارهای مس برای بازگرداندن نتیجه در خانه و یک اخراجی برای این تیم، پرسپولیس چند موقعیت دیگر هم داشت که راه به جایی نبرد و بازی با برتری سر‌خ‌ها در پایان خاتمه یافت. پرسپولیس با این برتری خودش را همچنان در کورس قهرمانی با استقلال و سپاهان نگه داشت.

مس رفسنجان صفر
گل: -

پرسپولیس یک
گل: گئورکی گولسیانی (۲۵)

ترکیب مس: حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محمدمهدی محبی (۳۴-شاهین توکلی) ، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و مهدی عبدی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه