اخبار داغ

سردار حسن‌ زاده در گفتگو با دانا:

رژیم صهیونیستی امروز از درون پوسیده است/ عمر این رژیم جعلی رو به‌ پایان است

رژیم صهیونیستی امروز از درون پوسیده است/ عمر این رژیم جعلی رو به‌ پایان است
فرمانده سپاه تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به شکوه حضور نوجوانان و جوانان در بزرگداشت قدس شریف از نابودی زودهنگام این رژیم جعلی خبر داد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در واکنش به حضور بی‌نظیر مردم به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار کرد: سالیان سال است که همه نهادهای بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل تمام ظلم و ستم و کودک کشی رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و تصور می کردند با این سکوت موجبات قدرتمند شدن این رژیم جعلی و تضعیف ملت فلسطین را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت بیش از ۷۰ سال این فریاد بلند ملت‌های مسلمان و این حضور گسترده جبهه مقاومت است که برتری پیدا کرده و در نهایت این مقاومت مردم فلسطین و حمایت سایر مسلمانان جهان از مردم فلسطین بوده که دارد به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز از درون پوسیده و در مقابل این قدرت باعظمت و گسترده جهان اسلام و جبهه مقاومت ناتوان مانده است. امروز حضور همه ملت به‌ویژه جوانان و نوجوانان دختر و پسر دهه‌های ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ این پیام را به رژیم صهیونیستی می‌رسانند که بیش از این نباید دست‌وپا بزند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به معنای اتمام عمر این رژیم است، گفت: امروز عمر این رژیم جعلی روبه‌پایان است و ما حتماً در آینده نزدیک شاهد محو این رژیم از روی زمین خواهیم بود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه