اخبار داغ

حسینی در گفتگو با دانا تاکید کرد؛

لزوم داشتن مجلس انقلابی و قوی/ مردم باید احساس مسئولیت کنند

لزوم داشتن مجلس انقلابی و قوی/ مردم باید احساس مسئولیت کنند
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید کرد که اگر یک مجلس انقلابی و قوی در کشور داشته باشیم قطعا شرایط کشور بهتر خواهد شد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور بیشتر مردم در انتخابات می‌تواند برای کشور مهم باشد. رهبر معظم انقلاب هر بار بر این موضوع تأکید داشته‌اند، لازم است که در این باره همه گروه‌های سیاسی، تشکل‌ها و احزاب فعال باشند تا یک نشاطی در جامعه ایجاد شود و مردم نیز باید احساس مسئولیت کنند.

وی افزود که دولت سعی می‌کند خدمات بیشتری ارائه دهد که البته با توجه به پروژه‌های متعددی که در دست اجرا هستند، به نظر می رسد تاکنون رضایت مردم نسبت به دولت بالا رفته است که این موارد باعث می شود تا مردم با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

اگر یک مجلس انقلابی و قوی در کشور داشته باشیم قطعا شرایط کشور بهتر خواهد شد

حسینی تأکید کرد که اگر افراد توانمندتر و دارای دانش و تعهد بیشتری در مجلس قرار گیرند، تصمیمات بهتری برای کشور گرفته خواهد شد. چون قالب امور کشور از جمله بودجه سالانه، قوانینی که وضع می شود و نظارتی که نمایندگان دارند، از مجرای مجلس عبور می کند، بنابراین اگر یک مجلس انقلابی و قوی در کشور داشته باشیم قطعا شرایط کشور بهتر خواهد شد.

مردم نباید نسبت به سرنوشت استان و شهرستان خود بی‌تفاوت باشند

وی به این نکته هم اشاره کرد که مردم نباید نسبت به سرنوشت استان و شهرستان خود بی‌تفاوت باشند، باید احساس مسئولیت کنند و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند. همچنین، رسانه‌ها نیز می‌توانند نقش آفرین باشند و  جلسات پرسش، پاسخ و برنامه‌های متعدد در این باره برگزار کنند تا اگر ابهامات و سوالاتی وجود دارد برطرف شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان اشاره کرد که نخبگان جامعه در دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه