اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

توهین یک نماینده به جریان انقلاب/ توطئه تازه در آستانه انتخابات

توهین یک نماینده به جریان انقلاب/ توطئه تازه در آستانه  انتخابات
نماینده مردم تربت جام در تازه ترین فعالیت توییتری خود نوشت نماینده مردمی هستم که ارزشی نماها را شلغم هم حساب نمی کنند!

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی، در واکنش به یک حکم قضایی در تازه ترین فعالیت توییتری خود اقدام به توهین و افترا نسبت به جریان حامی دولت و بسیاری از چهره های علمی و اساتید اخلاق کرد.

وی به عنوان چهره نزدیک به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان،  در یک پست توییتری حجت الاسلام محقق داماد را آخوند دوریالی خوانده و نوشته بود تا زمانی که شما هستید فهمیدن یا نفهمیدن ما در مجلس چندان فرقی نمی کند.

حمله به جریان ضد غربگرا یکی دیگر از برنامه های وی بود. به طوری که در یک پست توییتری با انتشار تصویری از حجت الاسلام پناهیان نوشت باید امثال پناهیان محاکمه شوند چون 40 سال غرب ستیزی آن ها برای کشور دستاوردی نداشته است. البته وی در این باره توضیحی نداده که غرب گرایی در 40 سال گذشته چه دستاوردی برای کشور داشته است؟!

این نماینده مجلس حتی با همکارانش در خانه ملت نیز دچار تنش شده و در یکی از سخنرانی های خود از تریبون مجلس خطاب به یک نماینده گفته بود که اسناد و مدارک ایرانی بودن خودتان را نشان دهید!

وی که در پست های توییتری، خود را خدمت گزار مردم تربت جام معرفی کرده و به طور مکرر گلایه مند از نارضایتی مردم از وضع معیشت و کمبود آب است. در سخنرانی که شبکه ایران اینترنشنال آن را پخش کرد گفته بود این روزها چیزی جز بد و بیراه و آه و نفرین از مردم نمی شنویم، اما درباره اینکه چرا بیش از آنکه به عنوان یک نماینده در حوزه انتخابیه به حل مشکلات مردم بپردازد، در تویتتر و فضای مجازی مشغول پست گذاشتن است، توضیحی نداده بود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی اما در حالی که خود باید دغدغه امنیت کشور را داشته باشد، در تازه ترین اقدامش، با انتشار تصویر شلغم در توییتر سعی در حاشیه سازی در کشور آن هم در سال منتهی به انتخابات مجلس و ناکارآمد جلوه دادن دولت کرده است. وی در این پست توییتری نوشته است نماینده مردمی هستم که ارزش نماها را شلغم هم حساب نمی کنند!

جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس که پیش از این هم خود را به طور نصفه و نیمه همراه دولت معرفی می کرد، در حالی با طعنه و کنایه به نحوه اداره کشور، دولت و جریان انقلاب را مورد هجمه قرار داده که این روزها به جای فعالیت در توییتر باید به بهانه تعطیلی جلسات علنی مجلس، در حوزه انتخابیه حضور داشته باشد و به مشکلات مردم رسیدگی کند، اما گویی وی بیشتر در حال سپری کردن دوران فراغت و استراحت است و در فراغ بال کامل به تک تک پیام های کاربران توییتر پاسخ می دهد!

در چنین شرایطی به نظر می رسد که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و دستگاه های اطلاعاتی باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار بوده تا ضمن جلوگیری از هر نوع حاشیه سازی برای مردم، از ورود دوباره نماینده نماها به خانه ملت جلوگیری کنند.

باید امیدوار بود که در جریان ثبت نام انتخابات مجلس و بررسی صلاحیت ها چنین چهره هایی به زعم خود دلسوز مردم، یا برای ثبت نام وارد گود انتخابات نشوند و یا چنانچه شورای نگهبان صلاحیت آنها را رد کرد، گلایه مند نشده و به مهره ای اپوزیسیون مبدل نشوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه