اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود؛

شنبه چهارم شهریور ماه، همایش تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی

شنبه چهارم شهریور ماه، همایش تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از برگزاری همایش تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به مناسبت هفته بسیج اصناف با حضور سردار غلامرضا سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شنبه 4 شهریورماه 1401 از ساعت 9 الی 11 همایش تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی را با حضور مسئولان لشگری و کشوری از جمله سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و... برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز جهت عملکرد گزارش ده ساله فعالیت بسیج اصناف در دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

در بخش نمایشگاهی از ساعت 8 تا 16 چند موضوع در نمایشگاه در دید بازدید کنندگان قرا خواهد گرفت که شامل گروه جهادی تخصصی محور - فقه بازار آموز احکام کسب و کار - قرارگاه شهید امانی( ستکاوا- بازرسی و نظارت)-رونق تولید- اتحادیه بین المللی تجار- کمک مومنانه- شهدا - شهر حجاب (عفاف و حجاب) و ... می شود.

در راستای برگزاری برنامه های هفته بسیج اصناف اتاق اصناف ایران ، اتاق بازرگانی و اتاق های اصناف کشور اتحادیه ها و صنوف در همه استان ها همکاری خواهند نمود.

در این برنامه و حاشیه آن نشست های جهاد تبیین در اتاق ها،اتحادیه ها، مجتمع های تجاری مساجد بازار نیز برگزار می‌شود و در راستای تبیین دستاوردهای بسیج اصناف در رفع موانع اقتصادی بویژه با استفاده از بستر فضای مجازی،سرکشی از تولیدی‌ها و نشست با فعالان اقتصادی با موضوع رونق صادرات و تجلیل از تولیدکنندگان و صادر کنندگان نمونه صنفی در برنامه های این هفته گنجانده شده است.

از جمله فعالیت های این نشستها شامل نشست های تخصصی فقه بازار، تجلیل از مربیان فقه بازار و بازرسان بسیج ،دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و شهرستان و برپایی مراسم سوگواری و تجلیل از فعالان اربعین –تجلیل از خانواده های موفق اصناف و بازار و آغاز رزمایش تخصصی قشر و حضور کاروان جهادی تخصصی در عرصه های خدمت رسانی تهیه و اهدای بسته های معیشتی خواهد بود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه