اخبار داغ

ستاره‌ها در فینال امشب؛

یزدانی: مردم دعا کنند تیلور را ببرم/ زارع: کوچک مردم ایران هستم

یزدانی: مردم دعا کنند تیلور را ببرم/ زارع: کوچک مردم ایران هستم
آزادکاران اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان درباره صعود به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ امشب در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ - بلگراد، نمایندگان تیم ملی کشورمان در اوزان ۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک خواهند رفت و در برابر رقبای خود قرار خواهند گرفت.

یزدانی: می‌خواهم در فینال کشتی دل‌چسبی بگیرم

حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره رسیدن به فینال مسابقات جهانی اظهار داشت: هنوز کارم در این مسابقات تمام نشده است. مردم برای من دعا کنند. به امید خدا با زارع عزیز هم بتوانیم سه مدال خوشرنگ کشتی بگیریم.

کشتی‌گیر کشورمان همچنین گفت: امیدوارم در فینال کشتی دلچسبی بگیرم تا مردم از آن لذت ببرند. امیدوارم مردم فقط مرا دعا کنند. وظیفه است تا با مردم صحبت کنم. از مردم مردم می‌خواهم دعا کنند تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

زارع: یک طلا به مردم آمل بدهکارم

امیرحسین زارع، قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان نیز درباره رسیدن به فینال قهرمانی جهان عنوان داشت: سال گذشته کشتی با حریف تُرک با یک اشتباه از دستم در رفت و خوشبختانه با کمک مربیان و آنالیز خوبی که داشتیم، توانستم پیروز شوم. با توجه به آنالیزی که انجام دادیم قرار بود از زیر دستان حریف خود به پاهای او نرسم و قرار شد از بالای سر خرابش کنم، با توجه به اینکه آنالیز انجام داده بودیم، خداراشکر که همه چیز مثمرثمر واقع شد و توانستم این کشتی را ببرم.

سنگین‌وزن آزادکار کشورمان در ادامه بیان داشت: کوچک هم مردم آمل هستم و خوشحالم که برایم انرژی مثبت می‌فرستند. این پیروزی را به آن‌ها بدهکار بودم و امیدوارم فردا مدال طلا کسب کنم و دل همه‌ آن‌ها را شاد کنم. امیدوارم بتوانم کشتی فینال را ببرم و طلا را به مردم عزیز ایران هدیه کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه