اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

واکنش رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم به ادعای تغییر در گزارش نهایی لایحه

واکنش رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم به ادعای تغییر در گزارش نهایی لایحه
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: نمایندگان به جای جنجال آفرینی اجازه دهند لایحه در صحن بررسی شده و ایرادات آن اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی برخی نمایندگان مجلس از ارسال نامه ای خطاب به رئیس مجلس مبنی بر درخواست توقف رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم شده‌اند که هفتم شهریور ماه جاری هم زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از پایان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.

در نامه ای که خطاب به رئیس مجلس نوشته شده است برخی نمایندگان علت درخواست توقف رسیدگی به لایحه هفتم را دست بردن در گزارش نهایی و تغییر آن از سوی هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اعلام کردند.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون تلفیق در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در این باره گفت: نمایندگان در طرح اظهارنظرهای خود آزاد هستند و برای ارائه هرگونه پیشنهادی مانعی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه وقت زیادی را برای بررسی مصوبات صرف کرده است، ادامه داد: علاوه بر اینکه زمان طولانی صرف بررسی پیشنهادات نمایندگان در کمیسیون شده است، بررسی لایحه در صحن علنی هم زمان خوبی برای بررسی پیشنهادات است.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان بدون جنجال آفرینی و حاشیه سازی های بی مورد اجازه دهند تا لایحه در وقت مناسبی که هیئت رئیسه مجلس مشخص می کند در صحن بررسی شود، خاطرنشان کرد: هر اشکالی از نظر نمایندگان وجود داشته باشد در جریان بررسی در صحن قابل اصلاح است و نیازی به جنجال آفرینی نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه