اخبار داغ

گفتگوی اختصاصی خبرنگار اعزامی دانا با هافبک تیم فوتبال امید؛

سلمانی: دست عنایتی در هانگ‌ژو بازتر است/ کیفیت زمین آزادی روی بازی ما تاثیر داشت

سلمانی: دست عنایتی در هانگ‌ژو بازتر است/ کیفیت زمین آزادی روی بازی ما تاثیر داشت
هافبک تیم فوتبال امید گفت: در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو دست کادر فنی در استفاده از مهره ها بازتر است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛ یاسین سلمانی هافبک تیم امید در بدو ورود به چین در خصوص حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار اعزامی دانا اظهار داشت: توافقاتی بین باشگاه پرسپولیس و تیم امید انجام شده و ما از امروز به تیم امید اضافه خواهیم شد. من، محمد عمری و احمدی به چین آمدیم تا به تیم کمک کنیم. البته ما 3 نفر برای بازی ۱۰ مهر مقابل الدحیل قطر به اردوی تیم پرسپولیس اضافه می‌شویم.

وی درباره بازی نخست امیدها در برابر عربستان گفت: بازی نخست تیم امید برابر عربستان خوب بود و امیدوارم با غلبه بر مغولستان بتوانیم راه صعود از مرحله گروهی را هموار کنیم.

وی در خصوص احتمال موفقیت تیم امید بیان کرد: در این دوره از بازی‌ها دست کادر فنی باز است و می‌تواند از بازیکنان زیر ۲۵ سال و 3 بازیکن بزرگسالان استفاده کند. من نیز مصدومیت یا مشکل خاصی ندارم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص باخت برابر النصر، گفت: متاسفانه بازی آنگونه که انتظار داشتیم پیش نرفت زیرا در نیمه نخست مهدی ترابی مصدوم و در نیمه دوم میلاد سرلک اخراج شد. شرایط همیشگی برای پرسپولیس نبود و کیفیت زمین نیز بر روی بازی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت اما این پایان کار نیست و قول می‌دهم که شرایط بسیار بهتر خواهد شد و پرسپولیس در بازی‌های بعدی جبران خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه