اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

اشغال گذرگاه‌های نوار غزه؛ «کرانه باختری» میدان نبرد تن به تن

اشغال گذرگاه‌های نوار غزه؛ «کرانه باختری» میدان نبرد تن به تن
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از عصر امروز شنبه تا شامگاه دوشنبه آینده، کرانه باختری و گذرگاه‌های منتهی به نوار غزه را مسدود می کند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به مناسبت روز کفاره یهودیان، از عصر امروز شنبه تا شامگاه دوشنبه آینده، کرانه باختری و گذرگاه‌های منتهی به نوار غزه را مسدود می کند.

شب گذشته نیروهای اشغالگر به شهرک العیساویه در شرق بیت المقدس اشغالی یورش بردند که درگیری با مردم این شهر آغاز شد.

تعطیلی اسرائیل در چارچوب فصل تعطیلات یهودیان انجام می شود، که در میان ترس اسرائیل از عملیات فلسطین در پایان سپتامبر امسال به اوج خود می رسد.

در طی این بسته شدن، از عبور فلسطینی ها از ایست های بازرسی به سرزمین های 1948 به جز در موارد اضطراری جلوگیری می شود و تردد افراد و کالاها به نوار غزه و از آن ممنوع است.

در همین حال، 3 جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های فلزی با روکش لاستیکی مجروح و ده ها نفر در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه دستگیر شدند.

حمله اشغالگران به کرانه باختری

نیروهای اشغالگر با شلیک گلوله های فلزی با روکش لاستیکی و بمب های گاز اشک آور به شرکت کنندگان در راهپیمایی هفتگی ضد شهرک سازی، جنایات مستمر اشغالگری علیه فلسطینی ها و تشدید شهرک سازی ها را محکوم کردند.

منابع پزشکی فلسطینی در غزه اعلام کردند که در جریان حمله نیروهای اشغالگر به تعدادی از نقاط دیده بانی مقاومت فلسطین در شرق نوار غزه، دو فلسطینی زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری را منتشر کرد که به گفته آن، نقاطی متعلق به جنبش حماس در مجاورت مناطقی که تظاهرات در آن ها برگزار شد و پرتاب بالن های آتش زا در نزدیکی حصار امنیتی با نوار غزه بوده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه