اخبار داغ

نظر سرمربی و بازیکن تیم ملی والیبال درباره صعود به فینال؛

عطایی: طلای بازی‌های آسیایی هدف ماست/ حضرت‌پور: امیدوارم با قهرمانی چین را ترک کنیم

عطایی: طلای بازی‌های آسیایی هدف ماست/ حضرت‌پور: امیدوارم با قهرمانی چین را ترک کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب پیروزی مقابل قطر و صعود به دیدار فینال بازی‌های آسیایی، از هدف تیمش در هانگ‌ژو پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از صعود شاگردانش به دیدار پایانی بازی‌های آسیایی با پیروزی مقابل قطر اظهار داشت: خدا را شکر که بازی با موفقیت بچه‌های ما به پایان رسید. رقابت مرحله نیمه‌نهایی دشوار است و ما برابر تیمی بازی کردیم که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه مقام سوم آسیا را کسب کرد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز بچه‌های ما نسبت به حریف کم اشتباه‌تر کار کردند و توانستند جریان بازی را به نفع خود تغییر دهند. ما در تمامی لحظات بر بازی مسلط بودیم و فقط دقایقی در اواسط ست دوم عقب افتادیم اما بچه‌ها بازی را مدیریت کردند. در مجموع بازی خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه یابد و با شکل خوبی به ‌پایان برسد.

عطایی درباره حریف ایران در مرحله فینال عنوان داشت: هنوز حریف ایران در فینال مشخص نشده اما با برنده بازی چین و ژاپن بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم شانس چین برای صعود به فینال بیشتر باشد اما هر کدام از این دو تیم که راهی فینال شود، ما باید بتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم. تمام هدف و آرزوی ما این است که طلای بازی‌های آسیایی را بگیریم.

همچنین محمدرضا حضرت‌پور در واکنش به قطعی شدن مدال نقره ایران در بازی‌های آسیایی بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل قطر در مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: ابتدا به تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان ایران و نیز تیم قطر که تا آخرین لحظه جنگیدند، خسته نباشید می‌گویم.

وی بیان داشت: در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدیم ولی در ست سوم کمی تحت فشار بودیم؛ اما خدا را شکر با استفاده از سرویس‌های خوب به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. امیدوارم در فینال هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و قهرمان شویم.

لیبروی تیم ملی والیبال در خصوص میزبانی چینی‌ها از این دوره از رقابت‌ها گفت: میزبانی تا اینجا خوب بوده و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی این کشور را ترک کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه