اخبار داغ

بازیکنان تیم هندبال پس از شکست مقابل ژاپن چه گفتند؟

حیدرپور: مقابل ژاپن تمرکز نداشتیم/ اکرمی نیا: هنوز شانس مدال داریم

حیدرپور: مقابل ژاپن تمرکز نداشتیم/ اکرمی نیا: هنوز شانس مدال داریم
بازیکنان تیم ملی هندبال پس از شکست مقابل ژاپن صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛ تیم ملی هندبال ایران که در بازی نخست مغولستان را شکست داده بود، برابر ژاپن متحمل شکست شد. تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به شکست خورد. شاگردان وویوویچ باید در سومین و حساس‌ترین بازی خود، ۲۷ سپتامبر برابر عربستان صعودی به میدان بروند.

پس از این شکست مربی و بازیکنان تیم ملی هندبال صحبت کردند.

حیدرپور: مقابل ژاپن تمرکز نداشتیم

مجتبی حیدرپور بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از شکست ایران برابر ژاپن در دومین دیدار مرحله گروهی در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوب شروع کردیم اما رفته رفته تمرکز تیم پایین آمد و یک‌سری اشتباهات بچه‌گانه انجام دادیم که نباید اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: متاسفانه در بخش‌هایی از بازی خیلی بی‌تمرکز بودیم و همانجا بود که ژاپن توانست نبض بازی را به دست بگیرد و متاسفانه با اختلاف خوبی هم پیروز شد.

حیدرپور درباره بازی بعد تیم ملی هندبال با عربستان ادامه داد: ما باید این بازی را کاملا فراموش کنیم. بازی امروز باعث نمی‌شود که ما نتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا در بازی بعدی که بازی سرنوشت است، پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی هندبال ایران اضافه کرد: این توانایی را داریم که بازی با عربستان را بهتر شروع کنیم. فکر می‌کنم هندبال ما و عربستان در یک سطح است و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم.

صادقی شاه نشین: اشتباهات فردی ما باعث باخت شد

حمید صادقی شاهنشین مربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از شکست تیمش در برابر ژاپن اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، بازی بسیار سنگینی را در برابر یکی از بهترین تیم های آسیا و مدعی قهرمانی پشت سرگذاشتیم. ژاپن در دوسال گذشته در آسیا هیچ بازی نداشته و اگر در رویدادی شرکت کرده عمدتا دوستانه بوده است. تنها فیلمی که توانستیم از بازی این تیم به دست بیاوریم بازی با عربستان بود که عربستان هم تیم قوی نبود ونتوانست دربرابر ژاپن دوام بیاورد.

مربی تیم ملی هندبال ادامه داد: پیش از این مسابقه  کادر فنی، بازی عربستان و ژاپن را آنالیز کرد، نکات لازم را پیش از بازی متذکر شدیم اما نتوانستیم تمرینی داشته باشیم. با این وجود شروع خوبی داشتیم، اما متاسفانه بچه های ما اشتباهات فردی زیادی داشتند و همین مسأله باعث شد که اختلاف امتیاز زیاد شود.

وی اضافه کرد: همانگونه ژاپن بازی را تا پایان اداره کرد، کم کم خستگی هم بر بچه ها فائق شد. در واقع اگر بچه های ما آن اشتباهات فردی را نداشتند، عملکرد بهتری داشتیم.

صادقی شاه نشین در خصوص  بازی بعدی با عربستان، این بازی را برای تیم هندبال ایران بسیار حیاتی توصیف کرد و با تاکید بر شکست این تیم اظهارداشت: موفقیت دربرابر عربستان برای ما دور از دسترس نیست و برای دستیابی به این مهم، بچه ها باید بازی در برابر ژاپن را به فراموشی بسپارند و  دقت عمل شان را بالا ببرند.

وی توضیح داد:  فیلم بازی عربستان را دیده ایم، پیش از این هم با این تیم بازی کرده ایم نکات فنی را به ملی پوشان مان خواهیم گفت، ضمن اینکه بچه ها یک بازی تمرینی فردا خواهند داشت تا  تا با آمادگی بیشتر در برابر عربستان حاضر شوند،

مربی تیم ملی هندبال خاطر نشان ساخت: مطمئن هستم اگر بچه ها نکاتی را که متذکر خواهیم شد رعایت کنند و اشتباهات امروز را تکرار نکنند، در برابر این تیم پیروز میدان خواهیم بود

اکرمی نیا: هنوز شانس مدال داریم

روح الله اکرمی نیا  سرپرست تیم ملی هندبال درباره بازی با ژاپن اظهار داشت: ژاپن در رشته هندبال  یکی از بهترین ها در آسیاست این کشور در سالهای اخیر بروی این رشته سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده است.

وی افزود: نکته قابل توجه در مورد هندبال ژاپن این است که در چند سال گذشته، جز در المپیک در رویدادهای دیگری شرکت نکرده وهمچنین توانسته ورزشکاران بسیار خوبی را به استخدام درآورد.

سرپرست تیم ملی هندبال یادآور شد: با تمامی این اوصاف، تیم هندبال ژاپن بسیار بهتر از ما، در این مسابقه ظاهرشد  و برنده آن هم بود.بچه ها هم، همه تلاش خود را کردند و هرآنچه که باید در زمین می گذاشتند، گذاشتند اما اشتباهات فردی و نبود تعدادی از ورزشکاران اصلی باعث شد که این بازی را واگذار کنیم.

وی افزود‌: به هرحال این دومین بازی ماست. امیدواریم در بازی بعدی  در برابر عربستان از گروه بالا بیاییم، چراکه هنوز شانس مدال همچنان برای هندبال ایران در این دوره از بازی  متصور است.

اکرمی نیا تاکید کرد: در بازی بعدی با حداکثر توان در برابر عربستان ظاهر خواهیم شد تا انشالله بتوانیم پرچم مقدس ایران را در این رویداد به اهتزاز دربیاوریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه