اخبار داغ

ساحلی‌بازان چه گفتند؟

پورعسگری: امیدوار به کسب طلای بازی‌های آسیایی هستیم/ آقاجانی: خوش‌رنگ‌ترین مدال هانگژو را می‌خواهیم

پورعسگری: امیدوار به کسب طلای بازی‌های آسیایی هستیم/ آقاجانی: خوش‌رنگ‌ترین مدال هانگژو را می‌خواهیم
پس از پایان رقابتهای یک چهارم نهایی بازیهای آسیایی هانگژو ساحلی بازان ایران صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی دوشنبه سوم مهر با ۴ دیدار پیگیری شد که تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف اندونزی یک رفت و ۲ بر یک این تیم را شکست داد و به جمع ۴ تیم برتر راه یافت.
تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف قطر رفت و در دو ست مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد تا با کسب رتبه پنجم مشترک به کار خود در این بازی‌ها پایان دهد.
بعد از این ۲ بازی ساحلی‌بازان صحبت کردند.

پورعسگری: امیدوار به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستیم
عباس پورعسگری ملی‌پوش والیبال ساحلی ایران با اشاره به پیروزی تیم ملی ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) مقابل اندونزی یک اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها شرایط خوبی داشتیم و حریفان را یکی پس از دیگری با شکست پشت سرگذاشتیم. در بازی حذفی تیم تایلند یک را شکست دادیم. امروز هم تقابل سختی مقابل اندونزی یک داشتیم. اندونزی مقام دو و‌سوم بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد. ث تیم بسیار خوبی است و امروز با بازی خوب و آنالیز دقیقی که داشتیم موفق به پیروزی مقابل این شده و به جمع چهار تیم برتر صعود کردیم.
وی افزود: فردا با تیم چین یک دبدار داریم. امیدوارم موفق به شکست این تیم شویم. به امید کسب مدال طلا در کشور چین.

آقاجانی: امیدوار به کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال هانگژو هستیم
علیرضا آقاجانی ملی‌پوش والیبال ساحلی ایران پس از صعود تیم ملی ب به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ما ۶ روز زودتر از شروع مسابقات به هانگژو آمدیم و در این شهر اردو‌ زدیم. طی این مدت با شرایط آب‌وهوایی و غذایی این شهر هماهنگ شدیم و توانستیم برای نخستین بار به جمع ۴ تیم برتر صعود کنیم. از این بابت از فدراسیون والیبال و موحدی سرمربی تیم تشکر می‌کنم.
وی افزود: از موقعیتی که پیش آمده نهایت استفاده را می‌کنیم تا بتوانیم مدال خوش رنگی برای ایران کسب کنیم. دست تمام مردم و کسانی که برای‌مان انرژی مثبت فرستادند را می‌بوسم. به امید کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی.

موحدی: امیدوارم به فینال بازی‌های آسیایی صعود کنیم
حمید موحدی سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران بعد از نخستین صعود تیم ملی ب ایران به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۲۷ تیم شرکت داشتند. والیبال ساحلی ایران نیز با دو تیم در مسابقات حاضر شد و هر دو تیم ایران الف و ب در دور مقدماتی با شکست حریفان به عنوان سرگروه به دور بعدی راه یافتند. در این مرحله که به صورت تک حذفی بود، ملی‌پوشان کشورمان در دو مرحله صعود کردند تا به مرحله نهایی حذفی رسیدند. در این بخش تیم ملی ب ایران با پیروزی مقابل اندونزی یک موفق شد برای نخستین بار به جمع ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی صعود کند.
وی افزود: تیم ملی الف با وجود بازی بسیار درخشانی که مقابل تیم قطر یک داشت، نتوانست این تیم قدتمند و صاحب مقام سوم المپیک است را شکست دهد و از صعود باز ماند. فردا مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود و امیدوارم موفق شویم به فینال صعود کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه