اخبار داغ

محمدیان در پاسخ به دانا مطرح کرد؛

علت ارسال پیامک عجیب حذف در صورت عدم واریز، برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

علت ارسال پیامک عجیب حذف در صورت عدم واریز، برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
اداره راه و شهرسازی تهران امروز با ارسال پیامکی عجیب به متقاضیان مسکنی که واریزی به روز داشتند هشدار حذف از این طرح ملی را تا ۲۰ مهرماه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ اداره راه و شهرسازی استان تهران امروز چهارم مهرماه 1402 با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن رابط کریم (پروژه بنا برج ظفر) به آنها در خصوص حذف این پروژه ملی در صورت عدم واریز 280 میلیون تومان تا 20 مهر  را هشدار داد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است؛

«اخطار حذف از پروژه،به علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم...  عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است.

چنانچه تا تاریخ 1402/07/20 ساعت 00:00 مبلغ 2/800/000/000 ریال به شماره‌حساب... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

این در حالی است که متقاضیان این پروژه می‌گویند حدود 3 سال قبل در این پروژه شرکت نموده‌اند و باتوجه‌به اینکه بنا بود پروژه 210 واحدی بنا برج ظفر به مدیریت آقای رامین گوران برج دو امسال تحویل شود و بیش از 90 درصد این پروژه هم تکمیل شده و تقریباً همه اعضا تا کنون واریزی ابلاغ شده یعنی 200 میلیون تومان را واریز نموده‌اند و مصالح اصلی این پروژه از سال 1400 خریداری شده و اولین واریزی را برای طرح اقدام ملی یا همان نهضت ملی مسکن را در آن سال واریز کرده‌اند، سؤال است که چرا تا کنون نه توضیحی به آنها داده شده و نه ابلاغی برای پرداخت به آنها داده شده است.

چرا برای کسانی که آورده را تقریباً به‌موقع واریز کرده‌اند این پیامک ارسال شده است؟

این متقاضیان که 210 نفر سرپرست خانوار هستند می‌گویند: چرا برای کسانی که آورده را تقریباً به‌موقع واریز کرده‌اند این پیامک ارسال شده است، درحالی‌که تا کنون بیش از 5 ماه از تحویل گذشته و هیچ توضیحی به آنها داده نشده و اداره راه و شهرسازی به‌جای اینکه در مورد غرامت دیرکرد توضیح دهد و یا دلایل این دیرکرد را برشمارد و بدون هیچ توجیهی به کسانی که همه آورده را به‌موقع واریز کرده‌اند پیام تهدیدآمیز ارسال می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به متقاضیان

به گزارش راه دانا، خانم محمدیان مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی درباره این مشکل به راه دانا توضیح داد: در هفته های آینده 5 تیپ واگذاری 55 متری و 65 متری و 75 متری و 85 متری و 95 متری خواهیم داشت که کف واریزی 280 میلیون تومان است.

وی گفت: کسانی که واحد 55 متری دریافت می کنند لازم نیست بیشتر از 280 میلیون تومان پرداخت کنند ولی کسانی که واحدهای بزرگتر را تحویل خواهند گرفت به نسبت وسعت واحد مبلغ های بیشتری را باید پرداخت نمایند.

وی افزود این پیامک برای 800 عضو پروژه اسلامشهر و 210 عضو پروژه رباط کریم ارسال شده ولی آنها را جدا نکرده‌اند و به جای اینکه یک پیامک واریز 80 میلیونی برای پروژه بنا برج ظفر ارسال کنند یک پیامک کلی ارسال شده تا همه متقاضیان آورده خود را به 280 میلیون تومان برسانند.

محمدیان ادامه داد از ماه آینده روند عقد قرارداد شروع شده و واحدها وارد فاز نازک کاری می شوند و پس از محوطه سازی و تکمیل آورده متقاضیان روند تحویل آغاز خواهد شد.

صوت پاسخ مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان
 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
حبیب اسدی -> 1402/07/04
پاسخ

این چه قانونی هست بجای اینکه که آقایانی که کارشکنی کردند و تحویل پروژه را به تاخیر انداختن پاسخگو باشند چرا ما باید برای پروژه ایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و مسئولین پروژه تا الان کوچک ترین گزارشی از عملکرد ۴ ساله خودشون ندادن دوباره پول بریزیم مگه مملکت قانون نداره؟ خواهشن صدای ما را به گوش مسئولین امر برسونید تا ورود کنند به این موضوع

علیرضا -> 1402/07/04
پاسخ

لطفا صدای مارا به مسئولین برسونین

علیرضا -> 1402/07/04
پاسخ

لطفا به داد ما برسید واقعا نمیتونیم دیگه،هیچ پاسخی هم دریافت نکردیم از هیچ نهادی،قراربود امسال بدن ی دفه گفتن باید پول بریزین سال بعد شاید بدن،ای کاش ماهم مثل پروژه واوان مورد توجه مسئولین قرار میگرفتیم