اخبار داغ

تازه‌ترین کنسرت مجید رضوی برگزار شد؛

استفاده از یک فناوری جدید در کنسرت پاپ برای اولین بار

استفاده از یک فناوری جدید در کنسرت پاپ برای اولین بار
تازه‌ترین کنسرت مجید رضوی در حالی با اجرای قطعات منتخب برگزار شد که دست‌اندرکاران برنامه برای اولین بار از یک فناوری جدید برای طراحی جلوه‌های تصویری این کنسرت استفاده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مجید رضوی خواننده شناخته‌شده موسیقی پاپ که طی ماه‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران، شهرهای مختلف کشور و برخی از کشورهای خارجی برگزار کرده، در تازه‌ترین اجرای زنده خود که شامگاه روز دوشنبه بیست و نهم آبان به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، ضمن اجرای قطعات منتخب خود، از فناوری جدیدی برای طراحی جلوه‌های تصویری کنسرتش استفاده کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای کنسرت تصاویری در قالب فناوری جدید سه بعدی (۳D) به واسطه طراحی و ایده‌پردازی جدید گروه اجرایی کنسرت از صفحه نمایشگر سالن پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این فناوری از جمله ایده‌های جدید گروه تهیه و اجرای تازه‌ترین کنسرت مجید رضوی بود که به گفته دست‌اندرکاران این برنامه تاکنون در کنسرت‌های موسیقی پاپ ایران استفاده نشده است و این برای اولین بار است که با هدف احترام به سلیقه و ذایقه مخاطبان و طرفداران این خواننده از این فناوری در یک اجرای زنده استفاده می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه