اخبار داغ

ورود خانم ها به قبرستان بقیع ممنوع/غریبانه‌ترین نجواهای بانوان در پشت پنجره‌های مشبک بقیع+تصاویر

ورود خانم ها به قبرستان بقیع ممنوع/غریبانه‌ترین نجواهای بانوان در پشت پنجره‌های مشبک بقیع+تصاویر
پشت پنجره‌های مشبک بقیع، غریبانه‌ترین نجواها و آرامترین ذکرها را می‌توان شنید، به‌خصوص در نوبت زیارت بانوان که همچنان محدودند و سهمشان از زیارت بهشت بقیع، فقط دقایقی ایستادن پشت پنجره‌های فولادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، عربستان کشوریست که دیگر هر چه وهابیت را می خواهی ببینی باید سری به این کشور بزنی، وهابیتی که درونی فاسد و ظاهری متعصب دارد، به همین دلیل برخوردهای عجیبی با زنان در عربستان می شود، از ممنوعیت زنان در رانندگی و عدم مجوز حضور زنان در بسیاری از فعالیت های اجتماعی گرفته تا برخوردهای ظالمانه که ما را به یاد همانها که مادرمان آنها را نفرین کرد بیندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شاخه طوبی, شاخه طوبی, .,

, ,

در سرتاسر عربستان سعودی ورود خانم ها به قبرستان ممنوع است

, در سرتاسر عربستان سعودی ورود خانم ها به قبرستان ممنوع است, در سرتاسر عربستان سعودی ورود خانم ها به قبرستان ممنوع است,

از دیگر اقدامات ضد حقوق بشری عربستان، نقض حقوق انسانی خانم هاست که این موضوع در ورود خانم ها به قبرستان ها هم تسری یافته است.

, .,

, ,

در سرتاسر عربستان سعودی ورود خانم ها به قبرستان ممنوع است و این محدودیت در قبرستان بقیع به شدت اعمال می شود به گونه ای که زائران خانم، از کنار حفاظ های بقیع و در محدوده ای که قبر ائمه بقیع و اصحاب رسول الله(ص)نیست، مجبور به زیارت می شوند.

, .,

, ,

اکنون با توجه به شرایط جدید زائران و به ویژه زنان (که به دلیل ممانعت‌های موجود، امکان حضور در داخل محوطه بقیع را ندارند)، در ضلع شرقی مسجدالنبی(صلی الله علیه واله) و از طریق دیوار شمالی بقیع،‌، می‌توانند از فاصله‌ای دور به زیارت قبور مطهر بپردازند.

,

 

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه