اخبار داغ

هم‌دست «سلطان سکه» دستگیر شد

هم‌دست «سلطان سکه» دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی ۱۲تریلیون و ۵۵۲ میلیارد ریالی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نعمت اله علیپور دراین‌باره گفت: پس از دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت ج. ح. مورد شناسایی واقع و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد با همکاری "وحید مظلومین" معروف به «سلطان سکه»، سکه و ارز‌ها را از بازار جمع آوری کرده و موجب افزایش قیمت سکه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علیپور با اشاره به اینکه این فرد مالک یک باب مغازه طلافروشی در بازار تهران بود، گفت: این فرد در زمان آشفتگی بازار تحت پوشش خرید و فروش طلا، اقدام به معاملات طلای آب شده کرده بود و مجموع گردش حساب‌های بانکی این فرد در بازه زمانی سال‌های ۹۳ تا ۹۷ بالغ بر ۱۲ تریلیون ریال بوده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه متهم از سال ۹۶ تا کنون متواری است، افزود: در ساعت ۱۱ صبح روز بیست و هفتم مهرماه این سوداگر بازار سکه و ارز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.
,
 
,
به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت پس از دستگیری این فرد و با دستور مقام قضائی بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال از حساب بانکی وی توقیف شد و در حال حاضر نیز متهم با دستور دادسرای عمومی و انقلاب تهران با قرار وثیقه در اختیار پلیس کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد تا دیگر جرائم احتمالی‌اش کشف و ضبط شود.
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه