اخبار داغ

شاهچراغی:

25 هزار و 700 صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت هستند

25 هزار و 700 صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت هستند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با همکاری و همراهی همه مجموعه ها 25 هزار 700 صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است که انشاالله خود را آماده کنیم تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با تبریک سالروز تولد حضرت معصومه (ص)  اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم تکمیل کار برزگ ملت ایران است که در این مرحله برای انتخاب 45 نماینده باقی مانده از بین 90 نفر از نامزدها در 22 حوزه است. 11 هزار  و 510 شعبه رای داریم و 60 درصد آن تمام الکترونیک است.

وی ادامه داد: برابر قانون در مرحله اول 4 حوزه انتخابیه تمام الکترونیک بود که به دلیل موفقیت آن توسعه یافت. با همکاری و همراهی همه مجموعه ها 25 هزار 700 صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است که انشاالله خود را آماده کنیم تا از این ظرفیت استفاده کنیم. جا دارد از همه دستگاه ها تشکر کنم و امیدواریم در این مرحله هم مردم بر اساس تشخیص خود رای دهند تا بتوانیم شاهد مجلس خوب و قوی باشیم.

وی با بیان اینکه از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر رای گیری ادامه دارد، گفت: امیدوارم مردم حضور در شعبات را به تعویق نیاندازند البته طبق پیش بینی قانون امکان تمدید وجود دارد .

شاهچراغی گفت: در مجموع از حوزه هایی که انتخاب الکترونیک برگزار کردن حدود 2 هزار شعبه سیار داریم و بیش از 300 شعبه سیار فقط در تهران وجود دارد

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه