اخبار داغ

سردار سلامی در بازدید از پروژه چرمشهر- آبیک؛

کاهش آلودگی تهران و کرج در گرو بهره برداری از پروژه چرمشهر- آبیک/ 2 قطعه این پروژه تا پایان سال 98 توسط قرارگاه خاتم الانبیا افتتاح می شود

کاهش آلودگی تهران و کرج در گرو بهره برداری از پروژه چرمشهر- آبیک/ 2 قطعه این پروژه تا پایان سال 98 توسط قرارگاه خاتم الانبیا افتتاح می شود
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: 2 قطعه از پروژه چرمشهر – آبیک تا پایان سال 98 و 2 قطعه دیگر نیمه نخست سال 99 افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ظهر امروز پنج شنبه سردار حسین سلامی در جریان سفر یک روزه به استان البرز از پروژه آزادراه چرمشهر- آبیک بازدید کرد و با اشاره به اینکه این پروژه کنارگذر جنوبی تهران و البرز به طول 158 کیلومتر طرحی گسترده و بزرگ برای این دو استان است، گفت: افتتاح این پروژه کاهش مصرف سوخت و زمان مسافرت را به دنبال دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فرمانده کل سپاه پاسداران بهره برداری از پروژه مذکور را در کاهش آلودگی هوای تهران و کرج موثر دانست و افزود: 2 قطعه از پروژه چرمشهر – آبیک تا پایان سال 98 و 2 قطعه دیگر نیمه نخست سال 99 افتتاح خواهد شد و قرارگاه خاتم الانبیا تمام تلاش خود را برای بهره مندی مردم از ین پروژه به کار بسته است. 
,
 
,
همچنین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به پیشرفت 93 درصدی قطر برقی شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این پروژه آماده بهره برداری شده است، گفت: پروژه چرمشهر – آبیک پروژه ای بسیار مهم برای تسهیل تردد شهروندان استان البرز خواهد بود. 
,
 
,
سعید محمد با اشاره به اینکه قطار برقی شهر جدید هشتگرد به گلشهر کرج معارضان زیادی داشت، افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل کارفرمای این پروژه، مشکلات برطرف شده و با تلاش قرارگاه خاتم الانبیا این پروژه مراحل انتهایی خود را طی می کند. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه