اخبار داغ

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

واردات نامتعارف روغن زیتون، زیتون‌کاران زنجانی را متضرر کرده است/ موضوع جلو‌گیری از واردات روغن زیتون در دست پیگیری است

واردات نامتعارف روغن زیتون، زیتون‌کاران زنجانی را متضرر کرده است/ موضوع جلو‌گیری از واردات روغن زیتون در دست پیگیری است
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به موضوع واردات نامتعارف روغن زیتون گفت: این موضوع باعث شده کشاورزان فعال در این حوزه متضرر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جواد تاراسی امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان با اشاره به واردات واردات روغن زیتون و کاهش چشمگیر قیمت این محصول در استان زنجان اظهار کرد: این موضوع در استان زنجان پیگیری می‌شود تا از واردات روغن زیتون از کشور‌های همسایه اتفاق بیفتد تا محصولات زیتون‌کاران در استان قیمت منطقی در بازار عرضه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در حدود 40 تا 50 درصد زیتون کشور در استان زنجان تولید می‌شود عنوان کرد: سطح زیر کشت زیتون نسبت به خیلی از استانها بالا بوده و این موضوع باعث شده استان زنجان در تولید زیتون رتبه نخست را داشته باشد.

,

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه جلوگیری از واردات زیتون را به جد پیگیر هستیم تا کشاورزان متضرر نشوند افزود: این موضوع در صورت محقق شدن اصپطلاع رسانی خواهد شد.

,

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید براینکه در موضوع صادرات باید نیاز بازار کشورهای هدف صادراتی را داشته باشیم و براساس آن تولید و صادرات داشته باشیم عنوان کرد: برای رونق صادرات باید صادرکنندگان موضع نیاز بازار کشورهای هدف صادراتی را مورد توجه جدی قرار دهند.

,

وی بیان کرد: با این شناخت تولید کنندگان می‌توانند در موضوع صادرات برنامه‌ریزی درستی داشته باشند افزود: اگر تولید با صلایق باراز نباشد قطعا در عرضه دچار مشکل خواهند شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بلا تاکید بر تخصیص ارز برای صاردات از طریق ارز نیمایی خاطر نشان کرد: این در حالی است که تامین ارز از حاصل از صادرات بسیار موثرتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه