اخبار داغ

در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی مطرح شد:

از اتوبان سازی احمدی نژاد برای امام زمان (عج) تا برداشت شخصی هاشمی از خزانه در سال 60!

از اتوبان سازی احمدی نژاد برای امام زمان (عج) تا برداشت شخصی هاشمی از خزانه در سال 60!
به همت اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان مراسمی برای بزرگداشت هاشمی رفسنجانی در زاهدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، روز گذشته به همت احزاب اصلاح طلب سیستان و بلوچستان مراسمی برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن اجتماعات اداره بازرگانی و با حضور، غلامعلی رجایی مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام، هادی خانیکی و مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی و جمعی از فعالان اصلاح طلب برگزار شد.

آیت هاشمی اخیرا محبوبیت کسب کرده بود
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه زندگی، مرگ و جوانی فرصت است، گفت: آقای رفسنجانی اخیراً محبوبیت کسب کرده بودند و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع جنازه ایشان نشان دهنده محبوبیت این فرد بود.
وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را از شخصیت های برجسته نظام دانست و گفت: وقتی هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس در رده آخر قرار گرفت و به سختی به مجلس راه پیدا کرد، فهمید مردم از او دلگیر هستند پس بلافاصله چرخش کرد.
امام جمعه مسجد مکی ادامه داد: هاشمی مسائل دنیا را بسیار زیبا تحلیل می کرد در یکی از سفرها به مکه همراه ایشان بودم، صحبت های وی در کنفرانس گفتمان ادیان موجبات تحسین سران کشورهای اسلامی را در پی داشت
.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, آیت هاشمی اخیرا محبوبیت کسب کرده بود ,
,
,
,
,
, ,

هاشمی و منتظری بیشتر از بقیه شکنجه شدند
غلامعلی رجایی مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ادامه این مراسم و با بیان اینکه هاشمی بعد از مرگ خواندنی تر و دیدنی تر است، گفت: هاشمی گوهری یک دانه بود که در دامن امام تربیت یافته بود.
وی گفت: خاتمه جنگ هاشمی را بسیار خوشحال کرد و همیشه می گفت "از کشتن انسان ها متنفر هستم."
مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هاشمی و منتظری بیشتر از سایرین شکنجه شدند، اظهار کرد: وقتی بدن آیت الله هاشمی را غسل می دادم هنوز آثار شکنجه در بدن ایشان قابل مشاهده بود.
 

, هاشمی و منتظری بیشتر از بقیه شکنجه شدند,
,
,
,
,
, ,

رجایی افزود: بنده به شخصه شهادت می دهم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گریزگاه های متفاوتی آبروی امام را حفظ کرد و اوج آن در قطع نامه جنگ نمایان شد.
وی در پاسخ به اینکه برخی می گویند هاشمی در تصاویر 12 بهمن دیده نمی شود، گفت: نه اینکه ایشان آنجا حضور نداشتند بلکه تا به دلیل کارهای مهمی که داشتند تا آخر در مراسم نبودند.

هاشمی کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت
رجایی ادامه داد: بزرگان دین می گفتند اگر هاشمی در دهه 50 در حوزه مانده بودند قطعا جزء مراجع بود.
وی افزود: مرحوم رفسنجانی در دوره ای ریاست کشور را بر عهده گرفت که خزانه دولت خالی بود،روابط منطقه نامناسب و کشور مخروبه بود.
مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام  مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی را کاملا طبیعی داست و تصریح کرد: پزشکان مرگ طبیعی ایشان را تایید کرده اند و هیچ تیم پزشکی همراه ایشان نبودند.
رجایی گفت: از خدمات هاشمی این بود که زودتر از همه انحراف دولت گذشته را شناخت و ایشان می گفت خوشحال است که مانع انحراف را از پیش پای نظام برداشتم.
وی در ادامه به بیان خاطره ای مشترک از رهبر انقلاب و آیت الله هاشمی پرداخت و گفت: هاشمی از دیدارهای دو نفره خود با رهبر انقلاب هیچ چیزی نمی گفتند اما یکی از موضوعات دیدار خود با رهبر انقلاب را اینگونه تشریح کرد: "روزی خدمت رهبر انقلاب رسیدم ایشان فرمودند قبل از شما آقای احمدی انژد اینجا حضور داشتند و موضوعی را مطرح کردند که بنده فکر کردم شوخی می کنند اما اسرار ایشان نشان داد جدی است، آقای احمدی نژاد درخواست داشتند از فرودگاه امام (ره) تا جمکران اتوبانی احداث شود، تا اگر امام زمان (عج) ظهور کردند از فرودگاه امام به جمکران مستقیم برویم."
 

,
,
,
, هاشمی کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت,
,
,
,
,
,
,
, ,

رجایی در ادامه به بیان خاطره ای در خصوص جعل سندی به نام هاشمی در سال 60 اشاره کرد و گفت: در آن سال فردی سندی را به نام آیت الله هاشمی جعل کرد که ایشان 200 میلیون تومان در آن زمان از خزانه کشور برداشت کرده بودند، اما این فرد جاعل دستگیر شد، پدر این فرد از آقای هاشمی تقاضای بخشش کرد که هاشمی هم این فرد را بخشید، هاشمی اجر صبر داشت.
وی در پایان گفت: آقای هاشمی معتقد بود "نظامی پایدار می ماند که پایه هایش در بین مردم باشند."
هادی خانیکی از فعالین اصلاح طلب از دیگر سخنرانان این مراسم با بیان اینکه هاشمی هم در گفتمان انقلاب حضور داشته و هم در گفتمان اصلاحات اظهار داشت: هر چه به سالهای پایانی عمر آیت الله نزدیک می شویم، می بینیم افکار او با اصلاح طلبان بیشتر می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه